מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.64
מחיר 9.51
איכות 9.63
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן לביא, כפר סבא.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
רפאל היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עידו אייזן, רעננה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה בקולטנים חשמלים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אדיב, עמד בזמנים, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן שמעון, הוד השרון.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
רפאל היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה שחר, גבעתיים.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, אדיב, יעיל, זריז, המחיר סופר סביר לדעתי, הגיע ממש מהר, מאוד נעים לעבודה ומקצועי להפליא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ק. רמת גן.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' קומפלט (כולל גוף חימום ותרמוסטט) והחלפת אל חוזר ושסתום לחץ.
חוות דעת:
היה נהדר! עשה עבודה מקצועית ולא עשה רושם של מישהו המנסה לדחוף החלפות מיותרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים זיו, קרית אונו.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קולטים של תדיראן בדוד שמש.
חוות דעת:
אני בכלל לא מרוצה מהעבודה שהוא עשה אצלי! הוא הגיע אליי, לא הצליח לפתור את התקלה ואמר שיחזור פעם נוספת, בפעם השנייה שהגיע הוא גרם נזק לאחד הקולטים ושבר אותו, הוא בא ואמר שהוא לא הצליח לטפל בבעיה, לא ייקח כסף והלך. לאחר מכן גיליתי שהוא עשה כנראה נזק לאחד הקולטים ושבר אותו, הוא אמר שיחזור ונעלם.
איכות
4
מחיר
9
זמנים
7
יחס
8
6
כללי
גירסאות
תומר לוי, גני תקווה.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
חיבור קולט לדוד.
חוות דעת:
רפאל היה מצוין! היה נחמד, הגיע מהר, עשה את העבודה בצורה טובה והייתי מרוצה מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דורון, קרית אונו.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד מחליף חום.
חוות דעת:
רפי היה פגז! עובדים שלו הגיעו ממש מהר, תוך משהו כמו שעה, עשו עבודה מהירה ומקצועית מאוד, הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי הרוש, אלפי מנשה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי מחברת כרומגן בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
רפי שלח עובדים מטעמו והשירות סה"כ היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף עניאל, חולון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא בן אדם ממש נחמד, התייחס אליי יפה ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק