מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליא
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.83
מחיר 9.64
איכות 9.58
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לידן כהן, חיפה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים לרכב מסוג רנו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור חיפה והסביבה

שחר רהב, חיפה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף לרכב מסוג רנו גרנד סניק 2007 שכלל החלפת בלמים, דיסקיות, צלחות ושמן.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא קיבל אותי מהר, היה מקצועי, עשה עבודה טובה, נתן שירות מסביר פנים והסביר כל מה שעשה לפני שביצע זאת. היה איתי בקשר תוך כדי העבודה, היה מאוד נעים ולדעתי המחיר היה בין זול לסביר. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי מ. חיפה.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ברכב, רכב מסוג רנו.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, המחיר הוגן, סה"כ בן אדם מאוד אדיב, אמין ונתן עצות טיפול להמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון פז, חיפה.
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועת תזמון, חגורת מנוע וברקסים קדמיים ברכב מסוג רנו פלואנס, שנת 2010.
חוות דעת:
הם היו מקצועיים, נחמדים ונתנו שירות טוב. אני מרוצה מהם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל ו. חיפה.
אשרור: 22/11/2017
משוב: 16/07/2017
תיאור השירות:
טיפול רגיל לרנו מגאן.
חוות דעת:
יחס מקצועי, תאמתי ביקור מראש וכך טיפל בי ראשון על הבוקר. המחירים סבירים ולא מנסה לנפח את העלויות. ​
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדר בר דוד, חיפה.
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
החלפת רפידות של בלמים ברכב מסוג רנו קליאו של שנת 2001.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. באתי לתקן משו אחר ואמר שאפשר להימנע מהטיפול הזה כי הוא יקר ואין טעם בסוג רכב כמו שלי. עשה בדיקה נוספת וראה שיש בעיה אחרת תיקן אותה במהירות והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מריוס אבא, חיפה.
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב רנו קליאו.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פולנה לסטר, חיפה.
אשרור: 29/07/2016
משוב: 19/02/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
סך הכל הם היו מאוד יעילים ומקצועיים, הם עשו עבודה מהירה וגבו מחיר הוגן. התרשמתי מאוד לטובה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עודד ה. חיפה.
משוב: 07/06/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ותיקון מזגן לרכב מסוג רנו מגאן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. אדיב ומקצועי. מעל ומעבר. יצא מגדרו בשביל לעזור. הלך להביא חלק באופן מיוחד. מאוד נחמד. רק דברים טובים. גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי ש. חיפה.
משוב: 02/02/2016
תיאור השירות:
החלפת צלחות בלמים, שתי חגורות מנוע ותושבת מנוע ברנו קליאו שנת 98.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, הם אנשים נחמדים. הוא הסביר לי קודם כל את כל הבעיה, מה זה כל דבר ומה צריך להחליף, נותן לי הצעת מחיר לפני שהוא התחיל לעבוד מה שלא קורה בד"כ במוסכים אחרים. סך הכל אני מרוצה. אני מקווה שהחלקים באמת טובים אבל כרגע זה נאה בסדר. המחיר מאוד הוגן.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 698 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק