מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איליא
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.87
מחיר 9.60
איכות 9.64
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק אדיס, חיפה.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
לאחר כשבוע שוב הבלמים לא עבדו והסתבר שישנה תקלה במערכת ה-ABS ולכן החלפת המשאבה הסתברה כמיותרת והחלפה ותיקון של מערכת ה-ABS הוערכה בהמון כסף. סך התיקונים היו גדולים מעלות הרכב.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
צר לי שכך הלקוח מרגיש, לא הייתה אפשרות לדעת שיש תקלה במערכת ה - ABS לפני תיקון משאבת הבלם המרכזית. לאחר הטיפול הרכב נסע כמו שצריך במשך שבוע ולאחר מכן התגלתה התקלה במערכת ה- ABS. הלקוח חזר אליי וקיבל ייעוץ ללא עלות לגבי רכב שרצה לרכוש. חשוב לי שבכל מצב לקוחותךיי יצאו מרוצים ויקבלו את השירות הכי טוב שניתן.
6
כללי
גירסאות
סגור
ארז בן זכרי, חיפה.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן וניקוי צינורות ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2007.
חוות דעת:
החשמלאי שלו במוסך עשה את העבודה. הוא היה אחלה, מקצועי, שירותי ונעים לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב יצחקיאן, חיפה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג וטיפול 10 אלף הכולל הכנה לטסט של רכב מסוג מזדה.
חוות דעת:
הגעתי לשם, זה אבא ובן והם נתנו תשובות רק אחרי שבדקו את הרכב, נראה שהוא אמין, הוא החליף לי רצועת טיימינג ועכשיו הרכב נוסע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד בנימיני, חיפה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ברכב מסוג מאזדה 323 לאנטיס שנת 2002.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הראה לנו בדיוק מה התקלה, דאג שאנחנו מבינים, הציע לנו כמה מחירים ונתן לנו לבחור. האוטו היה מוכן כבר תוך כמה שעות, היינו מרוצים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור זרמן, חיפה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג מאזדה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור דוד, חיפה.
משוב: 02/12/2018
תיאור השירות:
הכנת רכב לטסט וטסט ברכב מזדה 3 שנת 2008.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מאוד מרוצה. הוא עמד בזמנים ומה שאמר זה באמת מה שהיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן שיינפלד , חיפה.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים במזדה 3 שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו אחלה, אני מרוצה מהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי סולומון, חיפה.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט והחלפת פנס ברכב מסוג מזדה 3 שנת 2010
חוות דעת:
עשו עבודה טובה מאוד, הייתי אצלו לעוד טיפול אפילו. ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן ינון, חיפה.
אשרור: 16/08/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גלגל אלטרנטור ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2006.
חוות דעת:
אחלה עבודה ואחלה שירות.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס ג. חיפה.
משוב: 01/02/2018
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
השירות היה טוב. הם היו מקצועיים ואדיבים. המחיר היה סביר אבל הפריע לי שהיה קצת ריח של שמן שרוף במוסך .
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 751 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק