מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.60
מחיר 9.09
איכות 9.27
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלינור ברהום, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון עקב נורית דלוקה ברכב מאזדה 2.
חוות דעת:
הם היו מצוינים! המחיר היה הוגן, עשו הכל הזמן ועל הבוקר כמו שקבענו. אני ממש מרוצה מהם!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דינה פ. תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת ברקסים לרכב מסוג מאזדה שנת 1993.
חוות דעת:
ברצוני להודות על השירות האמין והמקצועי. שי, איש מקצוע קשוב ומתחשב, איתר את התקלה וטיפל בה ברמה מקצועית. אנשי צוות המוסך שירותיים ומקצועיים. תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד גלעד, תל אביב.
אשרור: 06/02/2018
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
הכנה + העברת טסט ברכב מאזדה 323 מודל 97' שכלל החלפה של ממיר קטליטי והחלפת דוד מרכזי של אגזוז.
חוות דעת:
שירות טוב והעבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מוטי א. תל אביב.
אשרור: 04/01/2018
משוב: 24/03/2017
תיאור השירות:
כיוון הגה ותיקון תקלה במצנן דלק ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי וגבה מחיר נמוך. נהניתי!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מתן צור, תל אביב.
אשרור: 22/08/2017
משוב: 23/05/2017
תיאור השירות:
החלפת מראת צד שהתנפצה וחידוש פנסים מרכב מאזדה 2.
חוות דעת:
הם היו מעולים, הם חמודים ממש, החוויה הייתה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם זילברברג, תל אביב.
אשרור: 18/07/2017
משוב: 14/03/2017
תיאור השירות:
ניתוק קודנית ותיקון נזילת שמן לרכב מסוג מאזדה לאנטיס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עמד בזמנים. אדיב, עבודה מצוינת. התייעץ אם הוא היה צריך. התקשר לפני שהוא ביצע עבודות מסוימות. הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי וינר, תל אביב.
משוב: 20/06/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מחברת מזדה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מעיין ל. תל אביב.
משוב: 04/06/2017
תיאור השירות:
בדיקת הכנה לטסט והעברת טסט. החלפת תושבת מנוע וטיפול 10,000 לרכב מסוג מאזדה 2.
חוות דעת:
הם היו מצויינים, מקצועיים, אדיבים,נתנו רושם שהם אמינים מאד. הייתה לי חוויה טובה מהם, ממש היו אחלה! הם גם המליצו לי על הטיפולים שלא בהכרח היו יותר יקרים אלא מה שהם חשבו שצריך באמת לרכב..עשיתי השוואת מחירים והמחירים שלהם היו הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי ג. תל אביב.
משוב: 28/05/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מאזדה 3 שנת 2008, כלל החלפת שני בלמים.
חוות דעת:
השירות היה כל כך טוב והייתי כל כך מרוצה מהם! באמת שהכל היה טוב, קיבלו אותי בדיוק בשעה שקבענו, נתנו שירות מעולה, הסבירו והראו לי הכל. אני ממש מאושר שמצאתי את המוסך הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לוי, תל אביב.
משוב: 08/08/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג מאזדה שנת 2006.
חוות דעת:
הוא אמין! באתי אליו והייתי בטוחה שאני הולכת לצאת משם עם נזק כלכלי אבל דווקא הוא אמר לי שהכל בסדר. הוא יכל בקלות לנצל את זה כי אני לא כל כך מבינה. הוא נתן שירות מאד אדיב ומהיר. קבלתי את האוטו באותו היום ויצאתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 291 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק