מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.66
מחיר 9.72
איכות 9.63
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי הרוש, רמת גן.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
פירמוט מחשב והתקנת מערכת הפעלה במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה ממש אדיב, נחמד, יום למחרת נפגשנו והצליח לתת לי מענה כבר באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל מאירוב, רמת גן.
משוב: 25/05/2016
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במחשב נייד של חברת דל מדגם ווסטרו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מהיר, מאוד מקצועי. אהבתי את הכנות שלו, הוא אמר לי מראש שהוא לא טיפל מעולם בדגם של המחשב נייד שלי, אבל ילמד ויעשה. הגיע עד אליי באותו יום או יום אחרי זה ועשה את העבודה. הייתה חוויה טובה. אמרו לי לפני זה במעבדה שהבעיה בלוח אם ודורשת החלפה. אני רכשתי בעצמי והוא רק התקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ק. תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תשתית רשת במשרד.
חוות דעת:
מיכאל היה טוב מאוד, אחראי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ביטון, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה החלפת מסך במחשב נייח.
חוות דעת:
מיכאל היה מותק של בחור, עשה בשבילי כל כך הרבה ועזר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר עמר, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך שבור, שדירוג מערכת והתקנת וויינדוס במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
היה מצוין ומגיע לו בהכל עשר! הוא היה שירותי, אדיב והסביר על הכל. הוא היה נשמע לי הכי אמין מכולם, יש לו לדעתי מחירים טובים והוא נתן שירות מעל ומעבר ועשה תיקון מעבר לציפיות שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ק. רמת השרון.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גולן ספיי שופ, תל אביב.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב שכלל פינוי זיכרון והתקנת תוכנה.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי ונתן שירותי מחשוב לעסק. הוא בחור נחמד והעבודה איתו הייתה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עומר רוקנשטיין, תל אביב.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
העברת קבצים מהזיכרון בהארד דיסק ישן ללפטופ חדש.
חוות דעת:
הוא מלך בהכל! היה ממש מקצוען ויש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד אינטרטור, תל אביב.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 14/09/2017
תיאור השירות:
החלפת הארדיסק, התקנת מערכת הפעלה, שחזור נתונים.
חוות דעת:
היה מעולה! אמין, אחראי, עושה עבודה יסודית מאוד, מאוד אכפתי, לקח את המחשב והחזיר אותו עד הבית. ממליץ בלב שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרלה פרידמן, תל אביב.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
ביקור לגבי תקלה בכרטיס זיכרון במחשב נייח.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, הוא בחור מדהים. הוא אמין, גבה סכום סביר, עזר לנו והסביר. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים. הוא הסביר לנו איפה לקנות כרטיס זיכרון וכיצד להחליף אותו בעצמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק