מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
מיכאל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.73
מחיר 9.80
איכות 9.83
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון גר, תל אביב.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד אסוס.
חוות דעת:
שירות מצוין, מקצועי, הגעתי אליו ונתן יחס טוב מאוד. עמד בזמנים שקבענו, הייתי מרוצה מהשירות ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דודי פרלה, תל אביב.
אשרור: 01/10/2020
משוב: 14/05/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד יעיש, תל אביב.
משוב: 30/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב שלא נדלק, איתור הבעייה, סיוע ברכישה והתקנה של מחשב חדש.
חוות דעת:
מיכאל היה מעולה מבחינה מקצועית וברמה האישית. ראשית הוא הבין את הצורך הדחוף לבדוק את המחשב התקול שלצערנו נהרס בו לוח האם, לאחר מכן הוא נרתם במהירות לרכישה והתקנה של מחשב חדש. לסיכום, מיכאל הוא איש מקצוע מעולה ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי קריגר, תל אביב.
משוב: 29/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מצלמת אינטרנט שלא עבדה של לפטופ חברת HP.
חוות דעת:
מיכאל עזר לי טלפונית לטפל בבעיה שהייתה לי, הוא נתן לי עצה טובה, הבעיה נפתרה והוא היה ממש מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני צ. תל אביב.
משוב: 29/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תשתית אינטרנט בבית שכלל בדיקת כבלים וחיבורים.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה ספיצה, תל אביב.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. בחור מאוד ענייני ונותן שירות טוב. עשה את העבודה שלו כמו שצריך, הסביר הכל והמחיר היה הוגן. מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין מטלון, תל אביב.
אשרור: 10/09/2020
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כונן פנימי במחשב בנייד כתוצאה מרטיבות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש מקסים, מקצועי וישר, עשה עבודה ממש טובה ונתן שירות מעולה, הסביר לי הכל לאורך כל הדרך, תיקן הכל והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן שרמן, תל אביב.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב כולל רכישת כרטיס מסך חדש.
חוות דעת:
קודם כל מיכאל מאוד נחמד! אמרתי לו והוא גם ישר הציע לבדוק את כרטיס המסך שבאמת היה במצב לא טוב והמחשב לא קלט אותו. הוא אמר שצריך כרטיס חדש וביקשתי ממנו שיהיה משהו טוב ולא מאוד יקר והוא באמת הביא אחד ממש טוב שעובד כמו שצריר וסידר את המחשב. מקצועית הוא היה ממש טוב, גם היחס והשירות היה מדהים. הוא התייעץ איתי וענה לי לכל השאלות על הקנייה וליווה אותי במה שהייתי צריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה טובולסקי, תל אביב.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
גיבוי מחשב לענן.
חוות דעת:
עבד יפה מאוד ועשה עבודה מקצועית. פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן מדר, תל אביב.
אשרור: 10/08/2020
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שכלל אתחול מערכת הפעלה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הוא עשה עבודה טובה ומהירה והיה מאוד אדיב ומבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק