פירוק אסלה, החלפת מנז'ט והרכבה מחדש. הכל מעולה מעולה מעולה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות ממש מעולה! הוא הגיע בזמן שקבענו, פירק את כל האסלה כדי להבין מה המקור של הבעיה ואז הוא ראה בעצם שאי אפשר לפתור אותה כי צריך לפרק את כל הקרמיקה, הוא הדריך אותנו לאיזה חברה לפנות ומה לעשות, דיבר עם החברה שבודקת נזילות טרמיות. לאחר שהחברה הגיעה אלינו הוא חזר לסיים את העבודה והיה מצוין.
הוא בחור מקצועי ונחמד מאד, הגיע בזמן שקבענו מראש, פתר את הבעיה והיה שירותי, המחיר היה הוגן והייתי מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית סמובסקי, אביחיל.
משוב: 16/11/2016
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר רפפורט, חרות.
אשרור: 04/05/2016
משוב: 01/12/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
שירות מצוין, מקצועי אדיב מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב אתרוגי, משמרת.
אשרור: 03/05/2016
משוב: 03/05/2015
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז מטבח והדבקה של אסלה לרצפה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי ויימן, קיסריה.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 25/01/2015
תיאור השירות:
תיקון שני מיכלי הדחה באסלות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב, מקצועי, נחמד מאוד, הוגן במחיר, הסביר את התיקונים שעשה, היה מאוד סבלני ועשה מאוד עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושי הורמן, נתניה.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 10/11/2015
תיאור השירות:
תיקון סתימה בביוב במטבח ותיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים: עשה עבודה מצוינת, לקח מחיר מצוין, עבד ביעילות ועשה עבודה נקייה. הוא אחלה בן אדם, דרכיו דרכי נעם ויחסו ללקוח מיליון דולר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 333 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.