מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.69
איכות 9.80
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יהונתן אבן צור, ראשון לציון.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בנקודת חשמל מהלוח למזגן.
חוות דעת:
הטיפול היה ענייני, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב ויינגרטן, ראשון לציון.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בעקבות פחת שרוף. תיקון מפסק דוד חשמל מקצר והחלפת מפסקים.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! הוא הגיע מהר מאוד, עשה עבודה מקצועית ולקח תשלום הוגן. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי זילברשטיין, ראשון לציון.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 27/10/2015
תיאור השירות:
תיקון קצר בגינה, תיקון קצר בבית והחלפת נורות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן איתר את התקלה במהירות, תקתק את העבודה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שוורץ, ראשון לציון.
אשרור: 16/06/2015
משוב: 29/07/2014
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ח. ראשון לציון.
משוב: 14/04/2013
תיאור השירות:
התקנת נברשות ותיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מדהים, מדהים! פשוט נהדר, אין לי מילים. אין אנשים כאלה. הוא עשה עבודה מעולה ולקח סכום ממש סביר. היה פשוט תענוג לעבוד איתו. הוא אמין, נחמד ולא מחפש לעשות על הלקוח כסף. הוא עושה פינישים, מאוד יסודי - פשוט נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ט. ראשון לציון.
משוב: 13/09/2012
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה סלומון, ראשון לציון.
משוב: 22/03/2012
תיאור השירות:
תיקון קצר במפסק והתקנת מנורה גדולה בחדר מדרגות של בניין.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בחור טוב! הוא היה נחמד, אדיב ועשה את העבודה כמו שצריך. הכל היה בסדר :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחנן פלד, ראשון לציון.
משוב: 22/12/2010
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר מבחינת השירות. הם היו נחמדים, אדיבים והכל היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שוייצר, ראשון לציון.
משוב: 14/12/2010
תיאור השירות:
תיקון קצר, התקנת פרוז'קטור ואטימת מנורות על הגג בעזרת חומר אוטם.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אפשר לומר עליו שהוא היה מקצוען ודייקן. הוא הגיע אלינו פעמיים, הפעם הראשונה היתה כדי לבדוק ובפעם השנייה הוא כבר טיפל בבעיה. אפשר לקבוע איתו והוא יגיע בדיוק מתי שצריך בלי לבפר סיפורים. הוא איתר את הקצר והבין מה המקור ובנוסף גם הגדיל ראש ומצא מקור נוסף. הוא עשה את מה שצריך במחיר שקבענו מראש. הוא היה מעולה מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד וינברגר, רחובות.
משוב: 07/11/2010
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא איש ישר, מקצועי, אני חושב שמהתקלה שהייתה פה היום הוא גם למד משהו, והוא גם הודה בזה... הוא עלה על המקום על הבעיה, היה אדיב, רק מילים טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 943 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק