מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בר
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.95
מחיר 9.75
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אנדריי פומיצ'יוב, חולון.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב שלא נדלק.
חוות דעת:
הגיע, גילה שהבעיה היתה בספק ובכרטיס מסך, דיברתי איתו בטלפון כל הזמן כי לא הייתי בבית, הוא טיפל בספק, בכרטיס מסך העדפתי כרגע שלא יטפל. כל הזמן הוא עדכן אותי, שלח תמונות והסביר מה היתה הבעיה ומה הוא עושה ובנוסף התקשר היום בבוקר ושאל אם הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגלית אהרוני, חולון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת WINDOWS חדשה ושחזור לקבצים במחשב שקרס.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות להגיד על בר! הייתי בטוחה שהמחשב שלי אבוד. בר הגיע אליי הביתה ממש ביום שדיברתי איתו, לקח איתו את המחשב שלי ולמחרת החזיר אליי אותו כמו חדש אחרי ששחזר בחזרה את הכל מאפס. אפילו דאג להתקשר אליי היום לשאול אותי אם באמת הכל תקין. אני ממש מרוצה וממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פסטר, חולון.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד דיכטר, חולון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כונן ssd.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצוען, נחמד ומהיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן זריף, חולון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
פירמוט לפטופ ישן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה זמין, הגיע לאסוף ממני את המחשב והחזיר אותו, היה מאוד מקצועי ואדיב. מומלץ בחום!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נירה ב. חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
חילץ קבצים ממחשב מקולקל.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע בזמן, עבד באופן מקצועי ויעיל, הציע תיקונים נוספים - עשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרידה אבטליון, בת ים.
אשרור: 28/05/2019
משוב: 27/02/2019
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן. נתן שרות ומחיר 10. כל הכבוד. נעזר בו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד תלם, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת ווינדוס.
חוות דעת:
היה מצויין! המתקן מחשבים הכי טוב שהיה לי עד עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן כהן, בת ים.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אופיס במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גבאי, בת ים.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במחשב נייח שכללה החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מאוד שירותי, נתן שירות מהיר ואפילו התקשר לוודא שהמחשב בסדר. הוא כבר בדרך אלינו לתיקון אחר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק