מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.42
מחיר 9.13
איכות 9.42
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני ל. קרית ביאליק.
אשרור: 13/12/2016
משוב: 06/10/2016
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בבניין.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא איחר ב40 דקות אבל חוץ מיזה הוא היה עשר. קשה לי להגיד מבחינת המחיר.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלירז פולק, קרית ביאליק.
משוב: 08/09/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור והשירות היה טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי חכמון, נתניה.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג בארון חשמל.
חוות דעת:
היה יותר ממעולה! הוא אפילו לקח בסוף פחות ממה שסוכם בהתחלה, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רודיון סרברי, חיפה.
משוב: 22/08/2016
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. א. חיפה.
משוב: 26/10/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי ונתק בין שתי פאזות בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע על מנת לטפל בקצרים החשמליים. במקביל הזמנו טכנאי של חברת חשמל לתקן חלק מהבעיה שקשורה לארון נעול של חברת חשמל. הוא ניסה למצוא את מקור התקלה, פתח חור גדול בתקרת גבס ולדעתי זה סתם יצר עוד עבודה. הוא עשה את שאר העבודה. כרגע הכל תקין אבל אני לא יודע אם הבעיה תחזור. איש נחמד סך הכל, היה בסדר. רק מבחינת החור בתקרה התרשמתי שהוא יכל לעשות את זה בצורה יותר מצומצמת. הוא הגיע אליי יותר מפעם אחת ולא לקח תשלום על הביקור הנוסף אבל השאיר אותי עם החור בתקרה ולא חזר אליי בנושא. בסוף הזמנתי בעל מקצוע אחר שטיפל בתקרה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שני צפירה, קרית חיים.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע של בוילר.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית הוא היה נהדר, מבחינה אנושית הוא היה נהדר, אך לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ארזי, קרית אתא.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מתג להדלקת בוילר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. בדק בצורה יסודית ומקצועית. הגיע בזמן והיה נחמד. היה לי חלק חדש אז הוא רק לקח תשלום עבור ביקור אבל זה עדיין היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ציפי ארצי, קרית ביאליק.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל, מתגים וגוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא נענה, היה נגיש, התקשרתי ומיד ענה, אמר שהוא יבוא ובאמת בא ועמד בזמנים.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי לוי, קרית ביאליק.
אשרור: 07/03/2017
משוב: 29/01/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלות חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ומאוד אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי ב, קרית ביאליק.
משוב: 26/12/2016
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. מקצועי, נחמד, הגיע מהר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק