מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.69
מחיר 9.28
איכות 9.37
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת ק. רעננה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון לאיתור נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה סבבה! הגיע בזמן, על הבוקר. הביא את הציוד שהיה צריך, בסוף רק פירק את האסלה והחזיר אותה, לא מצאנו את מקור הנזילה והיה יקר לדעתי
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הילה י. רעננה.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מכסים בשלוש אסלות.
חוות דעת:
הוא מצוין בסדר גמור, הגיע אפילו לפני הזמן והיינו מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן איזן, רעננה.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה שכלל החלפת גומייה.
חוות דעת:
שירות מצויין. היגע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דוד, הוד השרון.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הדחה באסלה.
חוות דעת:
עשר, מעולה. הוא מדהים! הכל היה טוב, היחס, האמינות- קראתי לו עבור עבודה באסלה אחת בוודאות ואחת בסימן שאלה וכאשר הוא הבין שאין צורך לעשות כלום באסלה השנייה, הוא לא ניסה לדחוף עוד עבודה. הוא עשה הכל במקצועיות ואפילו הקדים טיפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל גולדי, כפר סבא.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא הגיע מוקדם בבוקר לפי בקשתנו והיה הוגן במחיר. מכיוון שלא היה הרבה מה לעשות והוא שחרר את החסימה מהר ולקח סכום סמלי נמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי בר סיני, הוד השרון.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
תיקון אסלה תלויה ששקעה, כלל פתיחת הקרמיקה וחיזוק הקונסטרוקציה.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר וסיים מהר את העבודה. אמר שייתן מחיר אחרי שיפתח ויראה. אחרי שפתח ביקש מחיר מופקע לדעתנו והוריד מידית 25% לאחר תגובתנו. גם המחיר הסופי היה יקר בערך פי שתיים מהמקובל בשוק.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
שלמה צח, כפר סבא.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב ואסלה בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. הוא התעקש להחליף את כל האסלה, ולדעתי זה היה מיותר. עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רויטל זכריה, כפר סבא.
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
בדיקת נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא ניסה לתקן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הדס אבני, כוכב יאיר.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, פתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
קובי ט. הרצליה.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה והחלפת המנגנון.
חוות דעת:
יעיל, מקצועי ואמין. הגיע בזמן כמו שקבענו, איתר מיידית את התקלה וביצע את התיקון במקצועיות .דרש וקיבל תשלום בדיוק כפי שסיכמנו. בהחלט אמליץ עליו למכריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק