מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.85
מחיר 9.70
איכות 9.85
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מזל ד. גבעת אולגה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת תיק עוסק פטור.
חוות דעת:
הוא מצוין. עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קארין בן ארי, נתניה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
הנהלת חשבון עבור עסק כולל דיווחי מע"מ.
חוות דעת:
ברמה האישית הוא אדם נעים, וברמת המענה הוא תמיד שם. לא היה מצב שהוא לא חזר אליי, תמיד במילים או בוואצאפ. הוא תמיד שם עם המון סבלנות והסבר מפורט. הוא מאוד נחמד
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי אלימלך, נתניה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי החזרי מס עבור שכיר.
חוות דעת:
הוא עזר לי דרך הטלפון! נתן לי תשובה מהירה ויעילה לבעיה שלי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אסוס, נתניה.
משוב: 23/07/2018
תיאור השירות:
פתיחת עסק פטור.
חוות דעת:
הוא נשמע מעולה, אהבתי את השירות, מקצועי, מסביר, רואה חשבון טוב. אני אחזור אליו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה מ. נתניה.
משוב: 12/03/2018
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות עבור עסק.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, נחמד ומקצועי. חד משמעית סוף הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב יפת, נתניה.
אשרור: 25/07/2017
משוב: 18/06/2017
תיאור השירות:
טיפול בתשלומי החזרי מס.
חוות דעת:
הבן אדם עשה עבודה נפלאה מא' עד ת', בן אדם נדיר, מגיע לו מקום ראשון בתחום! הוא דיווח כל הזמן מה קורה, נתן לי אמצעי כדי לדבר ולברר איתם, הוא הבין את הראש שלי שאני רוצה לדעת מה קורה בכל רגע, הוא עוזר לי עד עכשיו בכל מיני נושאים שאני שואל אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן ב. נתניה.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לפתיחת עסק.
חוות דעת:
שירות מעולה! מקצועי מאוד, זמין וסבלני. באמת ממש עזר לי. גם המחיר היה מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי חדיד, כפר סבא.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החזרי מס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד, עשה את כל העבודה והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני דרעי, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת תיק לעוסק פטור.
חוות דעת:
ירון קיבל אותי עם חיוך והיה מאוד נחמד, וזו הסיבה שבחרתי בו. הוא מקצועי ומנהל את העבודה בצורה טובה ומהירה, ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפריר עוזיאלי, מבשרת ציון.
אשרור: 08/08/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
הגשת דו"ח שנתי למס הכנסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. יצרתי איתו קשר כמה חודשים מראש, קבענו בכמה מילים כמה יעלה ומה השירות שמדובר בו. אחרי ארבעה חודשים לאחר שקיבלתי את כל האישורים והטפסים שצריך לדו"ח, חזרתי אליו, תאמנו פגישה אחת שבה מסרתי לו את כל החומר הזה ואחר כך עוד כמה שיחות טלפון שבהם יישרנו את ההדורים על כמה דברים. זה היה מבחינתי מעט מאמץ ותמורה הוגנת לכסף. הוא היה נחמד וזמין, הרבה מהתקשורת הייתה בשאלות- תשובות בוואטסאפ שזה הכי פחות מפריע והכי זמין שיש. לבסוף הוא הגיש את הדוח חודש לפני המועד האחרון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשרואה חשבון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ראיית חשבון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק