מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.77
איכות 9.90
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אהוד א. מבשרת ציון.
משוב: 01/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה, היה מדהים! בא ישירות אלי, לקח את המחשב, החזיר מתוקן ומשודרג למחרת והמחשב עובד נהדר. יחס נעים ומסביר בסבלנות הכל. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן מזרחי, מבשרת ציון.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק והעברת מידע במחשב נייד.
חוות דעת:
עידו היה מקסים. דיברתי איתו בתקופה מאוד לחוצה אחרי ששני המחשבים הניידים שלי קרסו והוא הסכים שאגיע אליו כבר באותו יום, כבר ביום שאחרי שניהם היו מוכנים! סיכמנו על מחיר הגון מאוד ולאחר מכן, כשהתגלה שהעבודה אורכת יותר זמן משצפה לא לקח על כך עוד כסף. מקצועי ואדיב! ממליצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קובנטור, מבשרת ציון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח ותיקון רשת ביתית.
חוות דעת:
שירות מקסים ובעל מקצוע נהדר, הוא מקצועי, שירותי, אדיב, הוגן, גבה מחיר טוב, רק דברים טובים יש לי לומר עליו, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מוגדם, מבשרת ציון.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
שחזור מידע מדיסק קשיח במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
המחשב שלי קרס והיה צריך להוציא מידע מהדיסק הקשיח. פניתי לעידו, הוא הסביר לי טלפונית מה צריך לעשות והכין אותי מראש גם לגבי תשלום. העברתי לו את המחשב ותוך כמה שעות הוא סיים והחזיר לי אותו. הוא היה סבבה לגמרי, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ירונה א. מבשרת ציון.
אשרור: 21/02/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ותיקון מרחוק של מסך מחשב וקונסולת משחק.
חוות דעת:
עידו פשוט מעולה! בן אדם נעים וסובלני, פשוט מדהים! ניסה לעזור לי ולמצוא פתרונות, ישב איתנו חצי שעה והשתלט על המחשב מרחוק. בסוף הוא עלה על הבעיה, יעץ לי לרכוש שלט חדש למשחק המחשב של החברה הנכונה וזה פתר הכל. כנראה שהשלט שהיה לי לפני כן לא התאים למה שאני צריכה וגרם לתקלות במחשב. הוא מקצועי מאוד, שלח לי קישור לסוג השלט הנכון והסביר לי בדיוק מה לעשות, כל התקלות במחשב נפתרו בזכותו והוא לא רצה לגבות תשלום. התעקשתי מאוד אך הוא לא היה מוכן, פשוט אדם מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם קר, מבשרת ציון.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של אסוס.
חוות דעת:
עידו היה מדהים! לקחתי את המחשב אליו למעבדה והוא פתר את הבעיה על המקום, לא רצה לגבות תשלום על כך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדיה רום, מבשרת ציון.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
פרמוט מחשב נייד של חברת DELL והתקנת ווינדוס 10.
חוות דעת:
מאוד אמין, מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה קרני, מבשרת ציון.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית לקס, מבשרת ציון.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותכנות מחדש של מחשב.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר דיין, מבשרת ציון.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! היה בחופש ולמרות זאת ענה ושלח חבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק