מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.65
איכות 9.82
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שירה מלכה, ירושלים.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
בדיקה של חיבור לרשת במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא ממש נחמד, הגיע בהתראה קצרה תוך 10 דקות, עשה בדיקה ואמר לי שאחד הרכיבים התקלקל, הציע לי פתרון זמני ויעיל וכרגע המחשב עובד. היה הוגן ולא גבה תשלום על הבדיקה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
כלנית בן חיים, ירושלים.
משוב: 06/07/2019
תיאור השירות:
תיקון החיבור בין המחשב למדפסת ואירגון המחשב.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מאפשר תיקון מרחוק. איתר בעיה נוספת ושאל אם לתקן. מקצועי, הגיע בדיוק בזמן שתואם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר זיני, ירושלים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מסך של מחשב נייד חברת Lenovo.
חוות דעת:
הגעתי לעידו עם תקלה בחיבור בין המסך למחשב, הוא עשה כמה דברים, חשב שפתר את הבעיה ואני שילמתי. לאחר יומיים הבעיה לא נפתרה, חזרתי אליו והוא אמר שכנראה הבעיה יותר עמוקה, צריך להחליף מסך שהעלות היא מאוד גבוהה לדעתי ולכן לא עשיתי זאת באותה העת. ברמת השירות והיחס של עידו הוא בסדר גמור אך הבעיה לא נפתרה. לאחר מספר ימים הוא החזיר לי את התשלום וההתנהגות שלו הייתה מאוד הוגנת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי נצר, ירושלים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה, תיקון מהירות, הפעלת מאוורר מחדש ועדכון בעיות חשמל במחשב נייד חברת HP.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא נתן לי מענה מהיר ולא ניסה לדחוף לי דברים מיותרים ועשה עבודה שכרגע נראית טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה אלכסנדרוני, ירושלים.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מסך במחשב נייח של חברת ibm.
חוות דעת:
בחור מקסים, הוא היה מעולה , הוא בא וראה שכבר אין מה לעשות עם המסך והמליץ לקנות מסך חדש, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, הודיע לפני שהוא בא, לקח מחיר הוגן מאד, אדיב, נחמד ואחר כך יצר איתי קשר בקשר להמלצות לקניית מסכים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי ליטבק, ירושלים.
משוב: 24/04/2019
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נדב גולדין, ירושלים.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה. ממש טוב מקצועי, הוא הקדים בזמנים ונתן שירות טוב. באמת הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסי שרון, ירושלים.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
ביצוע מגוון עבודות שכללו תיקון מחשב נייד של חברת DELL, התקנת אנטי וירוס וסידור רשת מחשבים במרפאה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הגיע אליי לקחת את המחשב והחזיר אותו אליי. היה מאוד זמין ועבד מאוד מהר. היה שירותי, נעים, הסביר הכל על התקלות וההתקנות. גבה מחיר מאוד הוגן לטעמי. העבודה שעשה מאוד טובה, דרכי התשלום והאחריות נוהלו בצורה מסודרת, ישרה ואחראית. אני מרוצה ממנו ואשמח להמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו גינוסר, ירושלים.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
פתרון בעיות במחשב נייח, בטאבלט ובפלאפון.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל! הייתה ממש יופי של חוויה. היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אב בא, ירושלים.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מקלדת במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מהיר, מקצועי והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק