מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.81
מחיר 9.54
איכות 9.77
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי לוי, חיפה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
קובי היה מעולה מבחינת הזמינות, השירות והמחיר. הוא היה גם מאוד נחמד ואמין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זיו גלדטר, חיפה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד. החליף גוף חימום אבל כמה ימים אחכ התברר שבכלל היתה נזילה ליד הדוד, וזה מה שעשה לנו את הבעיה. התאכזבתי.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי לוי, חיפה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד שמש עם נזילת מים.
חוות דעת:
לפי ההסבר שנתתי לו קובי ידע בדיוק איך לטפל בבעיה ובעזרת התדרוך שלו פתרתי אותה מהר. הכל תוקן פיקס ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירין שאהוור, חיפה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
קובי היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, הוא איש מאוד נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות מאור, חיפה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחיבור דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נבו הרשקוביץ, חיפה.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חוטי חשמל בדוד שמש 120 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
השירות היה נחמד ומקצועי. הוא ענה לי ב10 בלילה וקבענו שיבוא למחרת. אח"כ הוא חזר אלי, אמר שהוא יכול להקדים, הגיע תיקתק ותיקן את התקלה תוך 5 דקות. בחור נחמד. ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדרה כוכב, חיפה.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש של חברת כרומגן בגודל של כ- 120 ליטר, שכלל תיקון צינור.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש ממש טוב, מקצועי ואמין. ממש שירות מעולה! הייתה נזילה באחד הצינורות של הדוד והוא תיקן אותה בקלות היה ובזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי מגדל, חיפה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה כמו שצריך ומקבל אצלי עשר מתוך עשר. הוא הגיע בזמן ואני אפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אהוד ברגר, חיפה.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים בגוף חימום של דוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אתי קסטנר, חיפה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר ולשביעות רצוני המלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 279 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק