היה מאוד טוב! מהשיחה הראשונה עם שחר והסבר הבעיה שחר הראה אדיבות ומקצועיות. הוא הגיע בזמן, החליף ותיקן את מקור הבעיה ביסודיות ולשביעות רצוני המלאה. מרוצה מהמקצועיות, האדיבות והמחיר שנראה לי הגון מאוד. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר מ. תל אביב.
משוב: 17/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה באסלה סמויה והחלפת אטם.
חוות דעת:
הגיע מעכשיו לעכשיו, אבחן את התקלה שיצרה את הנזילה ותיקן במחיר זול ממה שהעריך בטלפון. אמין ומקצועי, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי א. תל אביב.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת אטם בניאגרה גלויה והחלפת שרשורי באסלה עקב נזילת מים.
חוות דעת:
שחר היה מאוד אדיב ונעים, בא אלינו בטווח זמן מאוד מהר של כמה שעות וטיפל בעניין. הוא טיפל בניאגרה תוך שעה וחצי מהרגע שהתקשרתי אליו ושבוע אחרי זה קבענו שוב עבור תיקון הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דולב אלעזר, תל אביב.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום בחיבור צנרת ניאגרה לאסלה ואספקת ראש למקלחת.
חוות דעת:
שחר היה היה בסדר גמור! הוא עבד טוב, הסביר והיה כנה, הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף זמיר, תל אביב.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הביא את אבא שלו שגם אדם נחמד, היה יעיל, זריז והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה גרסון, תל אביב.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מושב אסלה.
חוות דעת:
היה מעולה, כתבתי לו ומבחינת זמינות הוא היה זמין ממש מהר והיה לו את המושב החדש כבר יום למחרת. הוא הגיע בדיוק בשעה שתיאמנו, בא, תקתק עבודה והיה נורא אדיב ושירותי. גם היה משהו שונה אצלנו בהרכבה של המושב אז הוא הופתע לרגע וגם את זה הוא סידר בלי דרמה. הוא איש מקסים והכל תוקן סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אנטוני וולקר, תל אביב.
אשרור: 21/08/2023
משוב: 22/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
מְצוּיָן! מאוד מקצועי ומאוד ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
חנה אד, תל אביב.
משוב: 03/07/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלת מונובלוק שכלל החלפת אטמים.
חוות דעת:
מצוין! שחר היה ממש עשר בהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר סולימן, תל אביב.
משוב: 06/06/2023
תיאור השירות:
התקנת חוסם ריח באסלה.
חוות דעת:
הוא אלוף, זמין ומתאים את עצמו, עשה עבודה טובה והיה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן קידר, תל אביב.
משוב: 05/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה גלויה שכלל החלפת צינור לאסלה וגומי בצינור הראשי.
חוות דעת:
היה מעולה! שחר היה מאוד נחמד; הוא עשה עבודה מאוד מקצועית וזריזה, הגיע לביקור מהיר ועשה את זה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2007 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.