מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.69
מחיר 9.16
איכות 9.51
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איל נאור, קרית אתא.
אשרור: 25/04/2019
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת ברז מים סגור.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה. הוא היה שירותי מאד וגם עזר לי מעבר. מסתבר שסגרו לי את ברז המים הראשי והוא אבחן את הבעיה. אפילו דיבר עם בעל הבית שלי ועם השכן שסגר לי את הברז. הוא הציע גם לתקן את הדוד שלי שהתקלקל ואהיה איתו בקשר בנושא הדוד בקרוב. באמת בעל מקצוע ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף דורון, קרית ים.
אשרור: 18/04/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת מרזב סתום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בא לתקן תקלה של מרזב סתום ועשה את זה במהירות ומקצועיות והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רחל אסף, קרית מוצקין.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בטי א. קרית מוצקין.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, הכל היה מהיר והמחיר היה טוב. עשה עבודה מקצועית. הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע טילמן, קרית מוצקין.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ראשי בבניין בעל שלוש קומות בעקבות פיצוץ.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה מהר מאד שזה היה מעולה כי המים לא נותקו למשך שעות רבות, הם נותקו לזמן קצר. לדעתי המחיר היה גבוה קצת אבל זה היה שווה את זה. על כל פנים הייתי מרוצה מאד מהשירות ומהכל. הוא הגיע עם עוד פועל עם כל הציוד והכלים הנדרשים, הסביר מה הוא עושה, היה מנומס, וסבלני ובנוסף, הוא התקשר אחרי העבודה כדי לשאול עם הכל בסדר. הכל בוצע לשביעות רצוני! על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד שרייטמן, קרית מוצקין.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז בשירותים.
חוות דעת:
נתן לי מענה מעולה! הוא הגיע תוך 20 דקות ומחוץ לשעות העבודה, בשבת והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ישראל, קרית מוצקין.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ועשה את העבודה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אליחי בן עזרא, קרית אתא.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות של יוסי, הוא נתן סכום הוגן ועבד במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סאלי בן טוב, קרית ים.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני קוטלמן, נשר.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
איטום של מקלחת באמצעות רובה.
חוות דעת:
השירות מעולה. הוא היה ממש מצוין ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק