מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.63
מחיר 9.61
איכות 9.80
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל מורחי, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מטען, תיקון ואיפוס לוח אם של מחשב נייד לנובו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא מאוד עזר לי, הוא נתן לי מענה כבר בשישי בערב ואסף את המחשב ישר למחרת על מנת לעבוד עליו כבר בראשון. הוא הביא לי מטען חדש כי הישן נהרס והוא הבין שזה היה דחוף לי. הוא עשה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נורית מור, תל אביב.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
טיפול כללי במחשב ובאייפון.
חוות דעת:
הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בארי כץ, תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשבים במשרד באמצעות חיבור מרחוק.
חוות דעת:
ממש הופתענו לטובה! הוא הגיע מהר והיה מקצועי ואדיב. בהתחלה הוא נתן פתרון מלא בטלפון ואחר כך הגיע פיזית למשרד. אנחנו נמשיך לעבוד איתו וממליצים עליו בחום. אחת העובדות אפילו קנתה ממנו מחשב וכבר באותו יום הוא הגיע למשרד להביא לה אותו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בן דוד, תל אביב.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
טיפול במקור כח של מחשב MAC.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! אמין והוגן. פתר את התקלה ועכשיו עובד פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה פינדלינג, תל אביב.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח בדירה.
חוות דעת:
היחס היה בסדר, הגיע בזמן, הוא לא פתר את כל הבעיות, רק את הקטנות, אמר לי שאני צריכה להחליף כונן קשיח ולפנות למישהו אחר, לא הסביר לי כל כך מה הבעיה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
מעיין ב. תל אביב.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
ייבוש מחשב והחלפת מקלדת במחשב נייד של חברת אסוס, התקנת תכנות במחשב נטבוק ופתיחת ענן לסנכרון מידע בין שני המחשבים.
חוות דעת:
מצד אחד הרגשתי שהוא כן ניסה לעזור לי אבל בפועל התאכזבתי מההתנהלות סביב הזמנים. נשפכה לי כוס מים על המחשב, התקשרתי והוא הגיע לאסוף את המחשב באותו היום אחר הצהרים. חשבתי שיבדוק את זה באותו היום אבל אמר שיבדוק את זה רק ביום ראשון. אמר עלות ראשונית עבור בדיקה ואם יהיה צורך בתיקון הוא יכלול את זה במחיר הסופי. אמר שאם יהיה צורך לעשות משהו הוא יודיע לי ויתקן בהתאם למה שאחליט. בפועל התקשר לאחר שייבש את המחשב, אמר עלות ושאל אם ארצה להחליף מקלדת. שאלתי אותו למה הוא ייבש את זה בלי לשאול אותי, הוא הבין והתחשב במחיר בהתאם. בסוף הסכמתי שיחליף מקלדת ואמר שזה יהיה מוכן ביומיים הקרובים. כל פעם הייתה סיבה אחרת לעיכוב ופעם אחת שכבר קבענו ב9 בלילה הוא התקשר רבע שעה אחרי וביטל. כשהגיע להחזיר לי את המחשב ביקשתי שיתקין לי תכנות על המחשב השני ובינתיים בדקתי את המקלדת והתרשמתי שהיא לא לגמרי טובה. כבר ביקשתי שייקח את שני המחשבים ויחזיר לי אתם כשהכל עובד כמו שצריך. הייתי איתם בקשר במשך שבוע וחצי כשאני תקועה בלי מחשב שמאוד משמעותי עבורי בעבודה. ציפיתי שיכניסו את זה לראש סדר העדיפויות שלהם אבל הרגשתי שזה לא קרה. הם שני שותפים ושניהם התנהלו מולי ואמרו לי דברים לא תואמים, זה גרם לי להרגיש בחוסר אמינות מצידם. בסיום העבודה הם מאוד התנצלו על הכל והתחשבו מאוד מבחינת המחיר. הם ניסו לצאת כמה שיותר בסדר ונתנו לי מענה. גם היום הייתה לי שאלה על משהו שהוא עשה, הוא היה זמין והשתלט על המחשב מרחוק. הפעם הוא נתן לי מענה מיידי לשאלה שלי, היה באמת בסדר ופתר את התקלה. רק מבחינת ההתנהלות סביב התיקון בהתחלה הרגשתי שזה היה צריך להיות יותר דחוף ממה שזה היה עבורם.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
5
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רוית ג. תל אביב.
משוב: 10/02/2019
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמן י. תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מחשבים ניידים, אחד של חברת לנובו ואחד HP.
חוות דעת:
הוא מאוד ידידותי, אמין, הגיע מהר, טיפל במקצועיות ונתן הרגשה שיש על מי לסמוך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חופית מחלוף, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של הארד דיסק והתקנת מערכת הפעלה במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
הוא מעולה, מהיר, אמין, סבלני, נחמד ונתן הרבה מעבר למה שציפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ברון, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח וגיבוי נתונים בדיסק קשיח ישן במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
היה חיובי, אחלה חברה ומקצוענים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק