מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
חיים
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.75
מחיר 9.39
איכות 9.58
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון דפני, ירושלים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
סידור פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
הוא היה סך הכל על הכיפאק, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור ירושלים

מיכאל גולדמן, ירושלים.
אשרור: 03/04/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולט.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר, בהתחלה הייתה בעיה בהתקנה שעשה ואז הייתי צריך לחזור אליו והוא הגיע ולא הלך עד שהייתי מרוצה ובסך הכל הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רועי צ'רנוצקי, ירושלים.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חברת כומרגן בגודל 150 ליטר ופינוי דוד שמש ישן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן שירות מאוד מהיר, קבע איתי יום למחרת שדיברנו והגיע בזמן. הוא עשה התקנה זריזה וטובה והכל עובד מצוין ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעיה אנגלמן, ירושלים.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, ממש 10! חיים היה אדיב, זמין, נחמד, נעים הליכות וכל מה שאפשר לצפות מטכנאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ג, ירושלים.
אשרור: 27/10/2018
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 80 ליטר.
חוות דעת:
הסביר לי מה האפשרויות שלי, ובסך הכל היה בסדר. השירות היה טוב וגם המחיר היה סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סמי עומר, ירושלים.
משוב: 31/08/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
השרות היה אמין וטוב לאורך הדרך, המחיר הגון וההתנהלות מולו היתה טובה ונעימה .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן קרניאל, ירושלים.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש.
חוות דעת:
סך הכל היה טוב. הדבר היחיד שקצת הפריע לי בהתחלה זה ההתנהלות, התברר לי שלא מדובר באדם פרטי אלא בחברה וציפיתי שהוא יגיע אך העובדים שלו הגיעו וזה קצת הפתיע אותי. הם היו ממש בסדר ולבסוף העבודה בוצעה לשביעות רצוני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גיא פז, ירושלים.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 01/04/2018
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
היה טוב מאד, הוא הגיע מהר ועשה את העבודה. לאחר מספר שבועות התגלתה תקלה נוספת והוא בא מיד וסידר.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלן טייץ, ירושלים.
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד סימפטי ונחמד. אבל הוא שלח שני עובדים שלו בלי להודיע לנו לפני והיה לי חשוב שהוא זה שיבוא, מכיוון שהעבודה הייתה בשביל ההורים שלי שהם דוברי אנגלית, אז קצת התאכזבתי מהנושא הזה. לפי דעתי הוא גם לקח מחיר יחסית גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
זאב ש. ירושלים.
אשרור: 11/04/2018
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 150 ליטר .
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק