ארז היה בסדר גמור. הוא מקצוען, נעים ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב מור, ראשון לציון.
אשרור: 26/03/2024
משוב: 27/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מנוע של מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מעולה. הגיע בהתראה קצרה מאוד, תיקן מהר, לקח מחיר הוגן, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ג. ראשון לציון.
משוב: 12/11/2023
תיאור השירות:
ניקיון מזגן עילי מחברת אלקטרה בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור מבחינת הטיפול, היחס, המחיר וכל מה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירה ילין, ראשון לציון.
אשרור: 06/10/2023
משוב: 13/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתה תקלה בחשמל של המזגן, הוא תיקן את זה אבל אמר שפעם הבאה שזה קורא עדיף להתקשר לחשמלאי. הוא מקסים ואנושי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב טוטנאור, ראשון לציון.
משוב: 27/09/2023
תיאור השירות:
ניקוי פנימי של שני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה מצוין! עבד קשה, תוצאות מצוינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור אלישע, ראשון לציון.
משוב: 27/09/2023
תיאור השירות:
תיקון והחלפת קבל למזגן עילי מחברת ארמקס.
חוות דעת:
היה מעולה! אחלה בחור, הוא מאוד מקצועי ואמין גם ברמת המחיר, פשוט בחור חמוד ואני מאוד מבסוט עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר ל. ראשון לציון.
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
החלפת חיישן למזגן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 14/09/2023
משוב: 11/07/2023
תיאור השירות:
החלפת פיוז וכבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה ממנו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 234 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.