מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מתי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.71
מחיר 9.52
איכות 9.69
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דוד י. כפר סבא.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק מתח במחשב נייח.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, הגיע אלי ואפילו הקדים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שולי לידר, כפר סבא.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
שירותים שוטפים של תחזוקת עשרה מחשבים בעסק.
חוות דעת:
מתי הוא איש המחשבים בחברה שלנו, הוא מספק שירות מעולה! הלוואי שכל הבעלי מקצוע היו ככה, אני ממש מרגישה שאני יכולה לסמוך עליו. תמיד שאנחנו צריכים אותו הוא מגיע, גם בשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו כולנו ממש מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי מנדל, גבעת חן.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת כרטיס מסך והתקנת תוכנה במחשב נייח במשרד.
חוות דעת:
הוא מעולה! מאוד אמין ומאוד מקצועי, עומד בזמנים, פשוט עובד נפלא. הוא ישר והגון. אין לי מילים, אני עובדת איתו כבר כמה שנים וממליצה עליו בחום לכולם, אני לא מחליפה אותו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פרידמן, הוד השרון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תחזוקה של תוכנות, רכישת ציוד מחשבים והתקנת אינטרנט קווי.
חוות דעת:
השירות שלו פשוט מדהים! הוא איש מקצוע נהדר ונותן שירות עד הבית, האמינות שלו מאוד גבוהה וניתן בהחלט לסמוך עליו. קניתי ממנו ציוד ואני מאוד מרוצה, חשוב במצבים כאלה לדעת בדיוק מה אתה מקבל ואיתו זה המצב. הוא נתן שירות המשך ותמיכה עד הבית, שווה כל גרוש. אני נעזר בו גם למשרד וגם באופן אישי ותמיד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סיגל רשף, צופית.
אשרור: 28/03/2017
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
תיקון מחשבים ניידים של חברת לנובו ושל חברת דל.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, אדיב, ענייני ותיקן את התקלה. בנוסף הוא גבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוה דובדבני, הוד השרון.
אשרור: 03/01/2017
משוב: 29/08/2016
תיאור השירות:
תיקון רשת תקשורת ביתית.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא לא חסך זמן, הגיע פעמיים שלוש כי היו עניינים מול הספק אינטרנט. הוא גילה שהבעיה מתחילה אצלם וכיוון אותי לדבר איתם כדי שיפתרו בעיה אחת. אחר כך חזר כדי לסדר את שאר הבעיות בהתאם למה שאמר. אני מאושרת :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל זר אביב, כפר סבא.
אשרור: 20/12/2016
משוב: 08/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
טכנאי אחר הגיע לבדוק את המחשב ואמר שצריך להחליף חלק שיעלה סכום לא מבוטל, לאחר מכן הזמנתי את מתי שראה שממש לא צריך להחליף אף חלק וסידר את המחשב באופן תוכני. שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה מחול, כפר סבא.
אשרור: 13/12/2016
משוב: 14/09/2016
תיאור השירות:
החלפת SSD במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי, נחמד ופתר לי את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת הירשפלד, רעננה.
אשרור: 06/12/2016
משוב: 22/08/2016
תיאור השירות:
קניה והתקנת שתי מדפסות של חברת hp.
חוות דעת:
שירות מצויין. הוא איש מקצוע דייקן, נעים, מגיע בזמן והמחירים שלו טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבלו קפלן, כפר סבא.
אשרור: 22/11/2016
משוב: 14/07/2016
תיאור השירות:
שיפור מהירות הגלישה במחשב נייד של לנובו, כולל מכירת מכשיר לשיפור מהירות הגלישה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה מאוד נחמד ומקצועי והגיע בשעה המדויקת שקבענו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 204 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק