מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
עמיחי
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.70
מחיר 9.12
איכות 9.53
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דפנה לוקר, רמת גן.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שלא נדלק.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! עזר לי להדליק את המחשב, ניסה לראות מה הבעיה ועשה את המקסימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד פרץ, רמת גן.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב מקינטוש.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! היה זמין טלפונית גם אחרי הביקור, מאוד שירותי, רואים שהוא רוצה לעזור באמת. מקצועי מאוד, ממליצה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן סימון, רמת גן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
שידרוג מחשב שהיה עם בעיות קשות תוך שמירת מידע רגיש במעבר מלפני לאחרי והתקנת נתב WIFI.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל! מקצוען אמיתי, אמין, יעיל, חביב ובמחיר נפלא. לי ברור שמהיום רק עמיחי מטפל לי במחשבים :-)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי הררי, רמת גן.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של כרטיס קול.
חוות דעת:
שירות מדהים. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב בורג, רמת גן.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
התקנת רשת ביתית.
חוות דעת:
היה מדהים והוא ממש מקצוען! אני מרוצה מהעמידה בזמנים, מהירידה לפרטים, התשומת לב ומהפיתרון המקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ש. רמת גן.
משוב: 02/07/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רינת רוזן, רמת גן.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת dell.
חוות דעת:
המחשב שלי נתקע, הוא עשה ניסיונות וסידר עומסים שתקעו את מערכת ההפעלה. היה מאוד נחמד, התרשמתי שהיה מקצועי, היה מאוד נגיש והכי נפלא שהוא פתר את הבעיה מהרגע להרגע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוני כהן, גבעתיים.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
התקנת ראוטר בחדר שלא הייתה בו קליטת אינטרנט.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי הביתה, זיהה ממש במהירות מה התקלה ופתר אותה מהר. הוא הציע לי שני סוגים של ראוטרים, אחד זול ואחד יקר. הרשים אותי שהוא הראה לי את שתי האופציות ולא רק את היקרה. הוא אדיב, מדויק וזיהוי הבעיה המהיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל שבע, רמת גן.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי עמדות של מחשבים נייחים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה כל מה שהתבקש לעשות ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל אסא, רמת גן.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מכשיר שמגדיל את קליטת ה-wi fi.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה. הוא הציע לי ישר אופציה מאוד יקרה וניסה ללחוץ בכיוון הזה. לקח לו הרבה זמן להעלות אפשרות זולה יותר. בסופו של דבר קיבלתי את השירות וזה ענה על מה שרציתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
לפתרון בעיה של חוסר באינטרנט בממ"ד הוצע ללקוחה פתרון הכולל התקנת שקע רשת בממד על גבי תשתית קווית המושחלת בתעלות התקשורת הקיימות של הבית. פתרון יעיל זה הינו המומחיות של חברתנו. הוסבר ללקוחה כי הפתרון של תשתית אתרנט קווית ושקע רשת סטנדרטי במהירות 1000Mbps הוא הטוב, האמין והזול פי כמה לטווח הארוך. כמו כן הוסבר כי היות והמחשב בממ"ד מיועד בעיקר למשחקים ברשת קיימת משמעות קריטית ליכולת של תשתית כזו להעביר את המידע מבלי להעלות את הפינגים(לכל היותר תוספת של עוד 1ms) הלקוחה בחרה בפתרון נקודתי הכולל שימוש ברפיטר WiFi הקולט את השידור האלחוטי מהראוטר שבסלון ומשדר אותו שוב לממ"ד וזאת בכמחצית מהעלות הכרוכה בהתקנת תשתית קווית. הסברתי ללקוחה כי אני מנסה להימנע מהפתרון הכולל התקנת רפיטר אלחוטי, וכי אינני ממליץ על פתרון זה שאף למעשה יקר יותר מהסיבות הבאות: הפתרון אינו אמין – קיימת תלות ביותר מידי מכשירים והגדרות וכל שינוי גורר תקלה. איטי ולא יציב – בפועל המהירות שהתקבלה מחיבור רפיטר אלחוטי בממ"ד הגיעה ל20-30Mbps בקושי, והפינגים קפצו בכ-50-60ms מדובר בפתרון זמני – הציוד האלחוטי בממוצע מחזיק פחות משנה לעומת תשתיות קוויות שהתקנתי לפני יותר מ15 שנה ועדיין עובדות עם 0 תקלות ! רפיטר אלחוטי צורך חשמל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. כל זה מצטבר לכמה שקלים בכל חודש ולהמון כסף בכל שנה. יקר ובכלל לא ירוק. כמומחה הנותן שירות טכני אני מחויב להציג הפתרון הנכון ביותר בפני לקוחותי
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 287 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק