מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
עמיחי
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.69
מחיר 9.21
איכות 9.55
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק בן ארוש, פתח תקווה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס SSD במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מדהים, אין דברים כאלה, ממש תותח! אני כל כך שמח שמצאתי אותו, הוא מספר אחת. הוא היה מקצועי, נחמד, הסביר הכל, שירות אדיב וסבלני, הוא גם היה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלום ויסמן, גבעת שמואל.
אשרור: 20/03/2019
משוב: 26/01/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל רבינוביץ' , פתח תקווה.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
חיבור נקודת אינטרנט בעסק.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו, טיפל במקצועיות בבעיה והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי לופו, פתח תקווה.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך מחשב .
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
תמי חרמוני, פתח תקווה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
תיקון שמע במחשב נייח של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, פתר את הבעיה ועמד בזמנים! עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי כהן, פתח תקווה.
משוב: 17/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
קראתי לו כי המחשב היה מאוד איטי, הוא באמת השתדל לפתור את הבעיה והצליח לשפר את המהירות של המחשב. הוא בן אדם מאוד נחמד, הסביר על התקלה ונתן מידע מעבר. הוא הגיע תוך חצי שעה והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי בראון, פתח תקווה.
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
ניסון לתיקון מחשב hp all in one.
חוות דעת:
עמיחי היה מאוד נחמד ואדיב ואין לי ספק שאקרא לו שוב בעת הצורך. סך הכל קיבלתי רושם טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לירן שבו, פתח תקווה.
משוב: 25/04/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון של מחשב נייח.
חוות דעת:
קראתי לו לתקלה שהייתה במחשב נייח אך הסתבר שהכונן הקשיח הלך ולא ניתן לתקן. הוא בחור נחמד מאוד, הגיע לקראתי גם בעלות הביקור וגם בזה שהוא לא הצליח לפתור את הבעיה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזי ליפשטט, פתח תקווה.
משוב: 04/02/2018
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!הגיע תוך זמן קצר, כבר בטלפון זיהה נכון את התקלה והודיע מראש מה המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נ. גבעת שמואל.
אשרור: 08/08/2017
משוב: 08/05/2017
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה מחדש למחשב ,החלפת כונן קשיח במחשב נייד של חברת hp.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא תיקן לי את המחשב מעולה, היה טיפה יקר לדעתי אבל סביר. הוא מקצועי, הייתי מאוד מרוצה. אפילו במחשב אחר הוא טיפל לי באיזה משהו קטן, היחס היה מעולה, מגיע לו עשר! הווינדווס שלי נפל, לא איבדתי את החומר הרב והחשוב שהיה לי במחשב. הוא החליף לי את הכונן הקשיח לכונן חזק יותר ואת הכונן שהיה לי במחשב הוא הפך אותו לכונן נייד ובו כל החומר החשוב . אם תהיה לי בעיה אני תמיד יודעת שאוכל לפנות אליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 276 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק