מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
עמיחי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.66
מחיר 9.28
איכות 9.55
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עופר בורשטין, גני תקווה.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
היה מעולה, מקצועי וישר. יש לי סופסוף טכנאי מחשב שאפשר לסמוך עליו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיים בר יוסף, קרית אונו.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לתוכנה חדשה, העתקת קבצים מסמארטפון לPC והדרכה כללית בנוגע למחשב נייד.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב. היה נחמד ודייקן, הוא היה אצלי קרוב לשעתיים. התרשמתי שהוא מקצועי. הציע לי לרכוש דברים חדשים יותר, התלבטתי ובינתיים בחרתי שלא לבצע עבודה מעבר לזה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרדכי אקשטיין, קרית אונו.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת מחשב שהיה תקול ואספקת מחשב נייח חדש מחברת DELL.
חוות דעת:
החלטנו יחד שלא שווה להשקיע במחשב וקניתי דרכו מחשב חדש. אין לי שום טענות ומענות, הוא היה בסדר גמור.
מחיר
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דורי דיין, גני תקווה.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת.
חוות דעת:
שירות בסדר. הפתיע אותנו עם הוצאה מטורפת. הרגיש שהוא מנסה לעשות עלינו קופה.
איכות
7
מחיר
3
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
מוטי זילבר, קרית אונו.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
פריצת מחשב נייח שהיה נעול בסיסמא, כולל התקנת אופיס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז'ניה פרייסמן, קרית אונו.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מחשב נייד מחברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הסביר הכל והיה נחמד. ידיו הן ידי זהב! המסך שב לעבודה מליאה בנגיעות בלבד :) הלוואי שלא אצטרך, אך כשיבוא הרגע אפנה רק אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה מ , קרית אונו.
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
ניקוי מחשב לפטופ מוירוסים של חברת DELL
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ג'ודי ניקסון, קרית אונו.
משוב: 17/01/2018
תיאור השירות:
הגדרה של מחשב חדש והעתקת חומרים מהמחשב הישן.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן , מתמצא בעבודתו, לא מכר לוקשים. חייבת לציין שכאשר הוא שאל לדעתי והחלטתי,התקשרתי אל בני שהינו מהנדס מחשבים ונעזרתי בדעתו. עמיחי גם שוחח עימו. המחיר נקבע על ידו מראש וכך היה גם אם העבודה התמשכה. הוא נעים הליכות. הציע עזרה טלפונית בהמשך ואם יתעוררו קשיים. הבטיח שישלח לי בדואר מדבקות של אותיות בעברית. והן בדרך אלי. חיפשתי מישהו אמין שאוכל לסמוך עליו ויהיה "טכנאי הבית" שלנו. נראה שמצאנו. לגבי מחיר אין לי מידע מעודכן מכיוון שלא בדקתי מספיק.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית יערי, גני תקווה.
משוב: 22/01/2018
תיאור השירות:
סיוע בהעברת נתונים בין מחשב ישן לחדש וחיבור מדפסת.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם בר אור, קרית אונו.
משוב: 07/09/2017
תיאור השירות:
תיקון איטיות במחשב.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 322 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק