מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.80
מחיר 9.45
איכות 9.66
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אברהם עזרא, ראשון לציון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מייסב קדמי ברכב מסוג הונדה סיוויק שנת 2004.
חוות דעת:
רפי היה אחלה, בחור טוב, ישר, המחיר קצת יקר לדעתי אבל מקצועי, עשה עבודה טובה והיה זמין שאגיע מתי שנוח לי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל ביטון, ראשון לציון.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקפותי והחלפת מוט מייצב קדמי ברכב הונדה סיוויק.
חוות דעת:
הוא מעולה, בן אדם מדהים! שירות ומחיר פצצה. עשה עבודה צ'יק צ'ק, אמר לי לחזור אחרי שעה, באתי והרכב היה מוכן. אחלה בן אדם ואמין, הוא היה איתי בקשר גם אחרי לבדוק שהכל בסדר, יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני יודין, ראשון לציון.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה וטיפול ברכב מסוג הונדה ג'אז שנת 2013.
חוות דעת:
הרכב השמיע רעשים חזקים ומפחידים מאזור המנוע. התקשרתי לרפי וביקשתי בדיקה לרכב בדחיפות, ולמרות שלא היה לו מקום פנוי הוא קיבל אותי למחרת (ביום שישי). הוא עשה עם הרכב סיבוב, העלה אותו על הרמפה, מצא את התקלה - הגשר ברכב התעקם, ובגלל שאגזוז נגע בגשר, נוצר הרעש. הוא תיקן את הגשר תוך שנייה ואפילו לא גבה תשלום, למרות שביקשתי לשלם. וגם הוא היה מאוד נחמד! הוא יצא ממש אלוף!! ממליץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אני לוי-ששון, ראשון לציון.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כנף קדמי ברכב מסוג הונדה סיוויק.
חוות דעת:
היה מעולה! היה זמין וקיבל אותי מהר, תיקן על המקום ובשום אופן לא הסכים לקבל תשלום, כי אמר שזה רק משהו קטן. היה מאוד אדיב ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס גנגרינוביץ, ראשון לציון.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 תושבת מנוע לרכב מסוג טיוטה יאריס 2002 והחלפת ברקסים לרכב מסוג הונדה פיניקס.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, רק מילים טובות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס חוחריאקוב, ראשון לציון.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג הונדה סיוויק 2015.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות. לדעתי המחיר גבוה מהמצופה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איגור וו, ראשון לציון.
אשרור: 18/03/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג הונדה CRV 2013. השירות כלל החלפה של צלחות וברקסים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. יחס טוב והוא עמד בזמנים, לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב קורן, ראשון לציון.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
טיפול שכלל בדיקה כללית לרכב של חברת הונדה, כולל טיפול תקופתי נסיעה לבדיקה להמלצות מקצועיות לטיפול.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! רפי כבן אדם הינו אמין, רוצה לעזור ולא חמדן. מבחינה מקצועית מפגין ידע כאשר עבודתו נאמנה וממליץ בחום להעזר בו.המחיר לדעתי היה סביר אך בתחום הגבוה ביחס למוסך קטן ,סהכ מומלץ.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אליעד אבן חן, ראשון לציון.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 90,000 לרכב מסוג הונדה סיוויק 2014 שכלל החלפת פלאגים, מסנן אוויר של המזגן, מסנן אוויר מנוע, ריקון שמן ישן, החלפת פילטר שמן, מילוי שמן חדש ותוסף לדלק.
חוות דעת:
אדם מאוד מאוד נחמד ונראה מקצועי. הוא קיבל אותי מיד איך שיצרתי איתו קשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ביטון, ראשון לציון.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של רכב מסוג HONDA CIVIC.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, הסביר כל דבר, היה יסודי ואמר כמה זה עולה לפני הטיפול. אם אני צריך עוד טיפול אני בהחלט אפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 895 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק