מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
8.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.10
זמנים 9.35
מחיר 8.65
איכות 9.15
דירוג כללי 8.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן טייכר, תל אביב.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל טיפול בגוף חימום וחיבור צינור.
חוות דעת:
הוא אחלה לגמרי! הגיע בזמן והיה אדיב ושירותי מאוד. גם המחיר שלקח היה ממש סבבה. אני בהחלט מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טניה ריל, לוד.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
ביקשתי ממנו לפני שהוא הגיע אליי לא להתחיל את העבודה עד שאדע את המחיר, לאחר כ 10 דק התקשר ואמר מחיר שלדעתי מוגזם, החלטתי לא לקחת את שירותיו, אך התווכח שאשלם על ביקור (גם כן סכום מופרז), לבסוף הסכים להוריד במחיר בטענה שכבר עשה את העבודה, (למרות הבקשה לא לעבוד לפני שאדע את המחיר). הסכמתי כדי לסיים את הוויכוח, למרות שלטעמי עדיין האטם ששם לא עולה את המחיר! בשאר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
גירסאות
רבקה ששון, נס ציונה.
משוב: 26/11/2015
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הם ממש בסדר גמור. מומלצים מאוד, דייקנים ואמינים. לדעתי היו קצת יקרים אבל עשו עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
י. ו. תל אביב.
משוב: 13/01/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה טוב מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ח. מ. נס ציונה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הזמנתי את בן והוא היה ממש בסדר גמור, היה נראה מאוד אמין, המחיר היה הוגן ואין לי תלונות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ל. מ. רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
השירות שלו היה סך הכל בסדר, היחס היה סביר, זמנים היה בסדר והמחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי לגבי תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה עשר! היה זמין ותקשר טוב, השירות והיחס היו טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גם זו, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הגיע קצת בעיכוב לאחר שאמר שלא יגיע בכלל, בדק את מקור הנזילה וידע להגיד לנו מהר מאוד שהבעיה לא אצלנו אלא של כל הבניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ליאת אביטן, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת דוד שמש.
חוות דעת:
תחילה הזמנתי אותו לצורך בדיקה של הדוד, והוא אמר שיש צורך בדוד חדש. כעבור יומיים הוא הגיע עם עוד שני פועלים, שעמדו בזמנים והיו בסדר גמור. הגעתי לקראת סוף העבודה, בדקתי שהדוד אכן עובד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק