מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.51
איכות 9.80
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן א. גבעתיים.
אשרור: 27/08/2019
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
החלפת זיכרון פנימי למחשב של חברת LENOVO.
חוות דעת:
הוא גילה שיש בעיה בזיכרון הפנימי, הייתי מרוצה ממנו, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורנה חי, גבעתיים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
בחור מדהים! אמר לי שהוא יכול לבוא אם אני רוצה אבל חבל. הדריך אותי מה לבדוק, לא גבה תשלום והיה פשוט מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון סמל, גבעתיים.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
התקנת רשת ביתית.
חוות דעת:
הוא מצוין, הגיע בזמן, מסודר, רציני, מבין, עבד בצורה יעילה, נקי, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם בסר, גבעתיים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
גיבוי הארד דיסק.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני מצפון, גבעתיים.
אשרור: 23/07/2019
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתקן תקלה בתקשורת.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אדם מקסים, תיארתי לו את התקלה והוא מראש אמר לי שלא בטוח שזה קשור לתחום שלו, הוא ניסה במשך זמן רב אבל התברר שזה באמת קשור לעדכון של ווינדואוס ולא אליו. הוא לא הסכים לגבות ממני תשלום אפילו שעבד זמן רב, פשוט אדם הוגן!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שמעון, רמת גן.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקן בלוח אם במחשב נייד.
חוות דעת:
אחלה שירות! הוא מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן כחילה, רמת גן.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו, שכלל תיקון לוח אם.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם מאוד זמינים ועונים לכל שאלה גם בטלפון. בנוסף, התרשמתי מהעובדה שיש להם שירות של לקחת מהבית את המוצר, שזה מאוד נוח ואין לי משהו רע להגיד. הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מיזרחי, גבעתיים.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מחשב נייד שלא נדלק ועשה קולות מוזרים.
חוות דעת:
הבן אדם פשוט תותח על! הוא ממש הציל אותי, התקשרתי אליו בלחץ כי המחשב הוא הכלי עבודה שלי והוא היה ממש זמין אליי הסביר לי בסבלנות מה לעשות ואיך ופתר לי את הבעיה ללא תשלום, אני בהחלט ממליץ עליו בחום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן טקיאר, רמת גן.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בניית מחשב נייח לצורך עריכת וידאו.
חוות דעת:
הוא הקשיב לכל מה שרציתי, היה מקסים ממש ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אפלפלד, גבעתיים.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מחשב נייח מחברת ASUS שנכבה ונדלק באופן חוזר.
חוות דעת:
שרון הציע לי להוציא ולהכניס את כרטיסי הזיכרון, השירות הטלפוני היה מצוין מבחינתי מגיע לו כל התשבחות כי פתר לי בעיה בשיחה קצרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1901 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק