מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.48
מחיר 9.58
איכות 9.60
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא לשם, רמת אפעל.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל החלפת הארד דיסק.
חוות דעת:
הוא היה אחלה במילה אחת. אני מבסוט מהתיקון, היחס האישי שלו טוב והוא עמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעם בסר, גבעתיים.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
גיבוי הארד דיסק.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה חי, גבעתיים.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
בחור מדהים! אמר לי שהוא יכול לבוא אם אני רוצה אבל חבל. הדריך אותי מה לבדוק, לא גבה תשלום והיה פשוט מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי שחר, גבעתיים.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד ונייח שכלל התקנת הארד דיסק.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה, נחמד, הסביר מה הוא עושה, התפנה עבורי והיה מאוד זמין ונגיש. המחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מיזרחי, גבעתיים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מחשב נייד שלא נדלק ועשה קולות מוזרים.
חוות דעת:
הבן אדם פשוט תותח על! הוא ממש הציל אותי, התקשרתי אליו בלחץ כי המחשב הוא הכלי עבודה שלי והוא היה ממש זמין אליי הסביר לי בסבלנות מה לעשות ואיך ופתר לי את הבעיה ללא תשלום, אני בהחלט ממליץ עליו בחום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל אברמוב, רמת גן.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ספק כח ללפטופ של חברת נאוו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אדיב, יחס מעולה, המליץ לי גם מה לא לעשות, עמד בזמנים והמחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי ישראל, רמת גן.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
העברת כבל רשת מהארון תקשורת לחדר נוסף.
חוות דעת:
היה סבבה, בסדר גמור. הוא בא בזמן, עבד בצורה מקצועית ועמד במחיר שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סגל, רמת גן.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח של חברת IVORY והגדל נפח זיכרון.
חוות דעת:
צלצלתי אליו כי המחשב לא נדלק, הוא הגיע אלי בשעה שקבענו לקח את המחשב אליו למעבדה ותיקן את הבעיה. הוסיף לי זיכרון בכדי להגדיל את מהירות המחשב והיה בסדר בסך הכל רק המחיר לא היה הכי זול לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה לוי, רמת גן.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח אם והחלפת כרטיס זיכרון במחשב נייד מחברת DELL.
חוות דעת:
המחשב הזה היה מת ומבחינתי הוא החיה לי אותו. לקחתי אותו לטכנאים אחרים, שלא הסתדרו איתו. הוא פשוט תיקן לי את הלוח אם והיה מקצוען! המחיר שלו היה סביר ואין לי תלונות בינתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ריבלין, רמת גן.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
שדרוג של הווינדוס מ2007 ל2010.
חוות דעת:
היה מצוין. אני עובד איתו כבר תקופה והוא עשה עבודה מקצועית כרגיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1940 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק