מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.51
איכות 9.80
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קירה קניגסבלד, ראשון לציון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת פתח טעינה במחשב נייד של חברת לנובו כולל רכישת מטען חדש.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי. בהתחלה חשבתי שיש בעיה במחשב עצמו אבל התברר שהקבל עצמו התקלקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דן וירוב, ראשון לציון.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מסך וספק במחשב נייח.
חוות דעת:
שרון היה מצוין, טיפל ברצון והסביר הכל, עשה עבודה מהירה וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מארבי, ראשון לציון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
פירמוט וניקוי נוזלים ממקלדת ומשטח עכבר למחשב נייד DELL.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מהרגע של להגיד לי מה זה ועד לרגע של פתרון הבעיה. במשך 3 ימים היינו בקשר טלפוני די רציף כדי לעדכן אותי מה המצב ולקבל אישור על כל דבר שהוא צריך תוספת כזו או אחרת. בהתחלה הוא חשב שזה משהו אחד ובסוף הוא מצא שזה משהו אחר וזה מאוד הוזיל את העלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה עדרי, ראשון לציון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייד אסוס.
חוות דעת:
שרון היה מעולה, עשה עבודה טובה בזמן טוב, אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר משעלי, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד לנובו שכלל החלפת סוללה ומשחה טרמית.
חוות דעת:
הוא טכנאי מעולה! היה מצוין, יעיל, מהיר ואמין. הוא עשה עבודה מהירה ונתן אחלה שירות. הלוואי שיהיו עוד בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ברזני, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על קצר בסוללה של מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מצוין. דיברנו בפלאפון והסברתי לו את הבעיה. הוא עשה איתי מספר בדיקות שהוא ביקש שאעשה והצליח להבין שהסוללה מקצרת את המחשב. הוא הסביר לי מה לעשות כדי לסדר את הבעיה. הוא היה ממש מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית זרעוני, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כונן קשיח במחשב נייח.
חוות דעת:
שרון היה מצוין לקחתי את המחשב אליו למעבדה, התיאום היה נוח מאוד ואני מרוצה מהשירות שלו! בנוסף הוא מצא עבורי קובץ שחשבתי שלא גיביתי ושלח לי אותו למייל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ר. ראשון לציון.
משוב: 04/07/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל זוסמן, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של בעיית טעינה במחשב.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלת אינטרנט במחשב נייד של חברת ASUS.
חוות דעת:
לא הצלחתי לגלוש במחשב הנייד מהעבודה, הייתי בטוח שזאת תהיה עבודה מורכבת שתדרוש החלפת רכיבים. הוא הרגיע אותי ודאג להסביר לי על בעיה שהייתה הרבה יותר פשוטה. הוא מקצועי, נחמד, ענה על כל השאלות, ממש איש הגון. בסוף הוא גם לא גבה ממני תשלום על התיקון. איש מקצוע ברמה גבוהה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1902 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק