מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.60
מחיר 9.25
איכות 9.73
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוני שוחט, תל אביב.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
התקנה של תשתית לרשת ביתית.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ומקצועית ואני ממש מרוצה ממנו ומהמחיר הסביר שלקח. לדעתי הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמיר טפירו, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כח במחשב נייח.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא איחר ב10 דקות ועדכן על זה, זה לא היה משמעותי. עשה את העבודה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צליל יצחק, תל אביב.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
שידורג מחשב נייד, שכלל החלפת ארדיסק, הוספת זיכרון ושדירוגים נוספים.
חוות דעת:
היה מעולה, כל התשבחות. הוא אדם מקצועי עם הרבה סבלנות, המחיר היה ממש זול לדעתי. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי חיבה, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של מחשב דסקטופ.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד"ר אפי ז. תל אביב.
משוב: 07/05/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! התקשרתי בערב חג עם תקלה. שרון התפנה מהכל על אף העיתוי הגרוע והתגייס לעזור בטלפון עד שהיא נפתרה. צדיק בסדום. תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל פיין, תל אביב.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
התקנת הארד דיסק, תיקון חיווט של די וי די ופתרון בעייה בתצוגת מסך.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה, אשר מספק את הפתרון הנכון והכדאי עבור הלקוח. אמין וסבלני, אני שמח שפניתי אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס גורן, תל אביב.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
סידור מדפסת ואת השליטה עליה מכל המחשבים בבית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הביקור היה של ארז השותף של שרון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חנן פוטרמן, תל אביב.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
התקנה של רשת ביתית.
חוות דעת:
היה מעולה! האיש הטכני ששלח הגיע בזמן. עבד קשה בלי הפסקה מס' שעות (קצת מעל מה שצפיתי). התגבר על קשיים לא צפויים. עבד בדייקנות ובאופן מקצועי. היה נחמד ועם הרבה מאד סבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה אצטה, תל אביב.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך, עדכון תוכנה והחלפת דיסק קשיח במחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! שלח שליח בתשלום שלקח את המחשב וגם החזיר אותו, בינתיים הכל עובד כמו שצריך, הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת אלישיב, תל אביב.
אשרור: 27/03/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
רכישת מדפסת של חברת HP עבור עסק.
חוות דעת:
שירות טוב. שרון אמר שהוא מתמחה במשהו אחד והשותף שלו מתמחה במדפסות, הוא הפנה אותי אליו והיה שירות מעולה. אינפורמטיבי ומהיר, רק היה איחור של זמנים בהתחלה שלאו דווקא נבע ממנו. היה כל הזמן בקשר והעניק שירות. התרשמתי שחוות הדעת שלו מקצועית. אני מאוד מרוצה מהרכישה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1856 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק