מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.43
מחיר 9.58
איכות 9.63
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נועם ע. תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
הוספת נקודת רשת מרוחקת.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם כהן, תל אביב.
משוב: 26/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי התקנת משחק מחשב והתאמת רזולוציה למחשב נייח.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הסביר לי בדיוק איך לסדר את מה שהייתי צריך והייעוץ שלו היה מאוד יעיל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילי ה. תל אביב.
משוב: 25/06/2020
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
חיבור נקודת תקשורת מנוטרלת על מנת להעביר לשם ראוטר של בזק.
חוות דעת:
הגיע טכנאי אחר בשם עמית. הוא היה מקצוען ואמין. עשה עבורי מעל ומעבר. עשה מאמצים כדי לאפשר את המתווה שרציתי. הסביר בצורה ברורה את האפשרויות שלי. בסוף נקב במחיר סופר הוגן, הנמוך מתוך הטווח שנאמר לי בשיחה המקדימה. והשאיר לי גם הנחיות ברורות מה לבקש מספק התשתית. היה ממש אחלה. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ה. תל אביב.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
העברת מיקום חיבור רשת וחיבור ראוטר.
חוות דעת:
מדויק, מקצועי, מסביר פנים ונעים. שרון לא ביצע את העבודה, אלא עמית שעובד מטעמו של שרון. השירות והתוצאה היו לשביעות רצוננו באופן מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בלקין, תל אביב.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בבאגים במחשב באמצעות שליטה מרחוק.
חוות דעת:
צלצלנו לשרון בעקבות תקלה שהייתה לאחד מהתלמידים שלנו בקורס האינטרנטי שהוא רכש מאיתנו. שרון היה מצוין! סיפק אחלה שירות, מקצועי, מחיר ממש ממש טוב לדעתי ואין ספק שהוא מבין עניין. הוא הבין את הבעיה שלנו כעסק וידע למה אנחנו זקוקים. הבין את המצב עם הקורונה והצליח לטפל בהכל מרחוק ולהתחבר למחשב של התלמיד ולעזור לו. ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסל עיני, תל אביב.
אשרור: 03/03/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מדפסת.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה מהשירות, לקח זמן עד שהוא החזיר לי תשובה אם בכלל יוכל להתעסק עם התקלה ואז כשהגיע הוא לא הצליח לפתור כלום, ולדעתי המחיר לביקור היה יקר.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
3
יחס
3
תגובת העסק:
הלקוחה פנתה אלינו ומסרה לנו את מס' התקלה המופיע לה במדפסת. לאחר בדיקה הוסבר ללקוחה שעדיף להמתין לתשובה מחברת HP, כי אם לא היא עלולה להישאר עם מדפסת תקולה וגם לשלם עבור התיקון, על אף תשובתינו הלקוחה רצתה שנגיע וננסה לתקן. עוד באותו היום הגיע טכנאי והצליח לתקן את המדפסת. למחרת פנתה הלקוחה שוב ואמרה שהתקלה חזרה, הוסבר ללקוחה שככל הנראה נדרש לשפץ את המנוע. עשינו את הבירורים הנדרשים לגבי החלקים ונשלחה לה הצעת מחיר לאחר שקיבלנו תשובות מ HP. צר לי שזו תחושת הלקוחה, אך לאורך הדרך היינו שקופים והסברנו לה את האפשרויות העומדות בפנייה והיא זו שבחרה לבסוף לא תקן את המדפסת.
3
כללי
גירסאות
ערן מונטנר, תל אביב.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נייד של חברת דל שכלל החלפת ארד דיסק וגיבוי.
חוות דעת:
אחלה שירות, הגיע אלי ביום שישי בבוקר ותוך שעתיים הכל כבר היה מוכן, הוא מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ד. תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
התקנת WINDOWS והחלפת דיסק קשיח במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מהיר, תוך יום זה היה מוכן כבר, נתן לי הסברים אחר כך וגם יום למחרת ענה לי לטלפונים ובוואטסאפ, ענה על כל מיני שאלות שעלו והיה שמח לעזור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עקיבא בן דוד, תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מגעים במחשב נייח.
חוות דעת:
עשה עבודה מעל ומעבר. בהתחלה נתן לי שירות טלפוני כי חשבתי שהבעיה היא בחיבור בין המסך למחשב. אחר כך הבנתי שזאת לא היתה הבעיה ומתוך הכרת תודה נסעתי עד אליו לקבל טיפל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1975 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק