מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.93
מחיר 9.90
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טליה זליגמן, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת לחצנים, מנעול חשמלי וידיות במערכת אינטרקום ישנה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נתן שירות טוב, היה מקצועי ואדיב והתיקון מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאה ש. תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום.
חוות דעת:
הפעמון של האינטרקום לא עבד, למרות שיכולנו לפתוח את דלת הכניסה דרך מכשיר האינטרקום וגם לדבר עם או֫רחים. הוא טיפל בזה במיידי! תוך רבע שעה הוא היה אצלי, הסביר לי מה העניין, הביא לידיעתי שבעצם הנזק נגרם ממפגע ביחידה החיצונית שבאחריות ועד הבית, והציע להעביר לועד הבית את החשבון. מה שהיה חשוב לי, זה שיואב טיפל בזה במהירות וביעילות, ומיד הכל החל לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה וויברן, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת אינטרקום.
חוות דעת:
הוא פשוט עשר ומקסים! לפניו היו אנשים ששיקרו לי, אבל הוא עשה עבודה מצוינת, מקצועית, אסתטית ויפה. זה היה מדהים, הוא שלח לי תמונה של איך זה ייראה בסוף ובדיוק כך זה היה נראה, כל הדיירים היו מרוצים ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית רון-אל, תל אביב.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, אפשר לסמוך עליו. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ליפמן, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי דבש, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין משותף.
חוות דעת:
היה מצוין! הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה ע. תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבית.
חוות דעת:
הוא הגיע לחמי, היה נחמד מאוד והוא היה מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אבירם, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מורכב ומסובך של מערכת האינטרקום בבית משותף.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין במחיר הוגן. הוא הגיע לאחר שמס' בעלי מקצוע קודמים אמרו שקיים נזק בלתי הפיך, ואין ברירה אלא להתקין מערכת חדשה במחיר מאוד גבוה. יואב תיקן את הבעיה במקצועיות והגינות, ועם המון סבלנות ונימוס. מאוד ממליץ עליו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן בביץ, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין משותף.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, עמד בזמן שקבענו, מחיר הוגן ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רכבי, תל אביב.
אשרור: 06/08/2019
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היתה לי תקלה באינטרקום, יואב הגיע מהר, תיקן צ'יק צ'ק. מקצוען, אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 482 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק