התקנת מדיח כלים מחברת דה לונגי ופיצול צינור וברז למכונת כביסה ומדיח.
חוות דעת:
אני ממש רוצה, הוא היה טוב, מקצועי ומאוד מנומס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור סופר, חולון.
משוב: 15/01/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במדיח כלים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון בנימינוב, חולון.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
התקנת ברז למדיח כלים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מספר אחד! מותק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/06/2025
תיאור השירות:
התקנת ברז ניל משולב, סיפון, מדיח כלים וברז חדש למטבח.
חוות דעת:
היה מעולה, לקח לו קצת זמן אבל הוא עשה עבודה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גלעד בם, חולון.
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן מגן, חולון.
אשרור: 27/07/2025
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 והחלפת שני מסננים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
האמת הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ל. חולון.
משוב: 20/07/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך תוינה, חולון.
משוב: 14/07/2025
תיאור השירות:
טיפול בנזילות בכיור ומדיח.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות אדיב ואכפתי!! הגדלת ראש ואכפתיות. אפילו השאיר אחריו סביבה מסודרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי חן, בת ים.
משוב: 07/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מדהים! רוצה להמליץ בחום על דוד. הגיע מהר, היה מאוד אדיב, זריז ומקצועי. החליף לנו ברז במטבח במהירות וביסודיות, והשאיר אחריו מקום נקי ומסודר. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו – בהחלט אזמין אותו שוב בעתיד. תודה רבה דוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק ע. חולון.
משוב: 06/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים וקיבועה של האסלה לריצפה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 147 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.