מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
חמד
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.76
איכות 9.87
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני סיני, תל אביב.
משוב: 30/09/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנת דוד חשמל (בוילר) 120 ליטר של חברת ירדן.
חוות דעת:
היה הכל מעולה! הוא החליף לי את הדוד כי הייתה נזילה, הטיפול היה 10 ממש מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה דנה לוי, תל אביב.
משוב: 29/09/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הדוד לקולט שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה, אמנם לא יכלתי לבדוק את התיקון כי הוא על הגג אבל הכל נראה טוב. באו 2 אנשי מקצוע, עלו לגג, תיקנו ובדקו שהכל בסדר ושלא נגרם זיהום חלודה לדוד. הוא גם אמר שלא יגבה את הכסף עד שלא אבדוק שהכל בסדר. הכל היה נראה טוב. בעל מקצוע אחר אמר לי שאני זקוקה לעבודה גדולה יותר ובסוף הוא עשה עבודה קטנה יותר וגבה פחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ל. תל אביב.
משוב: 27/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
ממש טוב. הגיע מהר מאוד, המחיר היה טוב והעבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אלדר, תל אביב.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
התקנה ואספקה של דוד שמש 150 ליטר של חברת ירדן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין ואמין, הם הגיעו בזמן ולקחו מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן הקר, תל אביב.
אשרור: 22/09/2020
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מערכת חשמלית בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ט. תל אביב.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
לצורך התיקון הגיעו שני אנשים, חמד לא ביניהם, עשו בדיקות וראו שיש בעיה בגוף החימום של הדוד. בתקופת הקורונה הייתי מצפה שיגיע אדם אחד לטובת התיקון. במהלך הבדיקה פצעו את הקיר עליו יושב מפסק הדוד שלא לצורך (לא הבינו איך לפרק את המפסק של הדוד), פגיעות (שריטות עמוקות עם מברג מסביב לכל אזור המפסק) שמצריכים הבאת בעל מקצוע נוסף לתיקונם. עם זאת, העבודה בוצעה בצורה טובה והתקלה תוקנה. בעת סגירת החשבון נקבו במחיר שגבוה ממה שצוין בטלפון, רק לאחר שיחה עם חמד המחיר הוזל, ובהתחשבות בנזק, חמד הוריד את המחיר משמעותית עוד יותר. לפיכך, על אף הפגיעה בקיר, חמד הפגין יחס יוצא מן הכלל עבורי והיה חשוב לו מאוד שהלקוח יצא מרוצה, הרבה מעבר למצופה.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שימי שטרנברג, תל אביב.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא נחמד ביותר, מקצועי ביותר, אדיב ועובד בצורה נקייה. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פרוסט, תל אביב.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב פ. תל אביב.
אשרור: 17/09/2020
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד וקולט שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ח. תל אביב.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
מצוין! יש לו תודעת שירות גבוהה מאוד. הגיע אחרי כמה שעות ושלח לי תמונות של כל העבודה. תשלום לקח יום למחרת אחרי שווידא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1291 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק