מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.57
מחיר 8.89
איכות 9.61
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאיר כהן, חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
יחס מצוין, שירות יעיל, מקצועי, נחמד, הגיע ועשה שינוי במעגלים שמחוברים לשעון שבת, עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה רוט, חיפה.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל, התקנה של מספר מנורות והרכבה של תנור חימום ושקע לתאורת חירום.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב. הוא הגיע בזמן והיה ממש עשר. הוא איש מקצוע מעולה ובן אדם אחראי .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל איסקוב, חיפה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מאמ"ת בלוח חשמל.
חוות דעת:
קראתי בתגובות עליו שהוא מבצע עבודות מבלי לעדכן לפני ואז נותן מחירים מופרזים, לכן נזהרתי וביקשתי מראש שלא יתחיל לבצע שום עבודה מבלי ליידע אותי לפני כן ולמרות זאת הוא הגיע לדירה כדי לבדוק את הנזק והתקשר לעדכן שביצע עבודה קטנה (למרות שציינתי שיעדכן מראש) וביקש עבור העבודה סכום מופרז לדעתי ולאחר בירור שעשיתי והתמקחות איתו התפרשנו על סכום שהוא עדיין גבוהה עבורי.
איכות
7
מחיר
0
זמנים
3
יחס
3
3
כללי
גירסאות
איזי רוזוב, חיפה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון לאור, חיפה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במנורה ובלוח חשמל.
חוות דעת:
מיכאל היה מעולה, בחור נעים הליכות, מקצוען, אני ממליץ עליו, הסביר כל הזמן מה שהוא עושה ולמה, הכל בהומור, טיפוס חברתי והיה נעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי נימר, חיפה.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי בעיה בארון חשמל עקב מזגן שקיצר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טלפוני מלא ומפורט. מיכאל הוא סופר אנושי ונחמד. ממש נשמה טובה! הוא הסביר לי שלב אחרי שלב איך לפתור את הבעיה, היה סבלני ושירותי. הוא עשה הכל בלי לבקש עלות. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן דורון, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן יגיל, חיפה.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היתה בעיה שמפסק הפחת קפץ כל הזמן. מיכאל עשה בדיקות יסודיות. בא 3 פעמים עד שהצליח לאתר את מקור הבעיה. הוא מאוד אמין והוגן. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם גיל, חיפה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
חידוש ארון חשמל והעברת הארקה בבית.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא היה נחמד, מקצועי, הגיע בזמן, גבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנג'ליקה רייצין, חיפה.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בן אדם מקצועי ברמות! הוא מצחיק, אמין והיה תענוג לעבוד איתו. נעזר בו גם לעתיד והוא עזר לנו גם באופן אישי. יש לי רק דברים לטובים לומר עליו. תענוג לראות איש מקצוע כל כך מסור ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 270 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק