היה מצוין! עזרא ידע לתת לי מענה לכל מה שהייתי צריך והוא הדריך אותי בצורה מקצועית ביותר. שמחתי ממש לקבל ממנו ייעוץ!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יאן פורמן, מבשרת ציון.
אשרור: 11/05/2019
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של מערכת הפעלה במחשב נייח HP.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עמד בזמנים והיה נחמד ולקח תשלום הוגן ביותר. הכל עשר :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאן פורמן, מבשרת ציון.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
שדרוג מערכת הפעלה.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירה שגיב, מבשרת ציון.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
בדיקה של תקלה זמנית במסך.
חוות דעת:
היה מעולה! הבעיה נפתרה במקום, לא לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי מיוחס, מבשרת ציון.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 09/08/2017
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד, רגעו עושה את העבודה כמו שצריך.
תיקון של מחשב שמתחמם, התחליף את הקצץ בידוד ושם מקרר חדש. במחשב נייד של חברה HP. היה הוגן שלח תמונווואצפ מה המצב לפני וגם אחרי. הוא ממש הוגן. שחזרתי הוא היה נמחמד לעניין הראה לי שהכל עובד. היה יסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ימימה לופו, מבשרת ציון.
אשרור: 02/02/2016
משוב: 29/10/2015
תיאור השירות:
התקנת מערכץ הפעלה חלונות 10 וארגון המחשב הנייח.
חוות דעת:
הוא מקצועי , אמין, נגיש ועומד בלוח הזמנים. המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ליטמן, מבשרת ציון.
משוב: 13/08/2015
תיאור השירות:
תיקון שלושה מחשבים, שני מחשבים ניידים ומחשב נייח אחד, הכולל ניקוי ווירוסים ותיקון בעיות תפקוד נוספות.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו, הוא עשה עבודה טובה והייתה תחושה כי הוא אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דני בר טוב, הר אדר.
משוב: 05/06/2015
תיאור השירות:
שיחזור דיסק קשיח והחלפת מסך במחשב נוסף ותיקונים נוספים במחשבים.
חוות דעת:
היה מצוין , 100 אחוז, הוא גם פתר לי את הבעיה שהייתה לי וגם עוד בעיות שהיו לי במחשבים אחרים, הוא היה ממש חמוד, 10. מחיר מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדיה אוחנה, מבשרת ציון.
משוב: 28/09/2014
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת טושיבה וקניית מטען.
חוות דעת:
הוא תותח על! הוא היה אמין ומקצועי והכל היה מעולה.
הוא בנאדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.