מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.75
מחיר 9.66
איכות 9.86
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תרצה ארזי, ירושלים.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תוכנה.
חוות דעת:
אדם מסור, מהיר תפישה, מחיריו נוחים מאין כמותם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרור עזריאל, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך וסוללה במחשב נייד.
חוות דעת:
עזרא היה מצויין, הוא מקצועי ואדיב, השירות היה מעולה. אני מרוצה!
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלירן ארביב, ירושלים.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב עקב נפילה.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! עזרא נחמד, זמין טלפונית מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה רז, ירושלים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב בלוח האם של מחשב נייד.
חוות דעת:
מדהים! התרשמתי מהמקצועיות, מהיחס האישי, הנכונות לעזור ומהנחמדות של כל העובדים שלו. הוא חבל על הזמן ברמות שאין דברים כאלה. לא רצה שאני יוציא כסף על חלקים חדשים, אז הוא פרק את כל המחשבים הישנים שהיו לו בחנות על פני יומיים כדי למצוא חלק חילופי שיתאים למחשב שלי, כשלא מצא את החלק המתאים, רק אז התקשר והציע לי אפשרויות אחרות, על כל הזמן של העבודה לא גבה תשלום בכלל. הוא פשוט מקסים מסביר פנים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אמון, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת Asus.
חוות דעת:
עזרא תותח. דיברתי עם כמה טכנאים והם לא הצליחו לתקן את המחשב, הוא תיקן וסידר הכל במחיר טוב. הוא בחור מאוד נחמד, כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוה לרמן, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה בסוללה במחשב נייד לנובו.
חוות דעת:
הבאתי את המחשב למעבדה והוא מצא את מקור הבעיה - הסוללה הייתה ישנה וקיצרה את פעילות המחשב, אמר שצריך פשוט להחליף אותה וככה עשיתי ואכן הבעיה נפתרה. הוא היה נעים מבחינה אישית וטוב מבחינה מקצועית. הוא איתר מהר את הבעיה והמליץ על דרכים לשמור על המחשב יותר טוב ולמנוע ממנו עומס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון לוקשיין, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך ועכבר במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
עזרא באמת היה 10! הוא הצליח לתקן לי את המחשב בלי להחליף חלקים. הוא הסביר מה הוא עושה ומה הייתה התקלה והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שפירא, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
שידרוג וניקוי וירוסים במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא מאד נחמד, הוא פתר את הבעיה רק חלקית והמחיר היה יקר לטעמי מעבר לזה הוא היה ישר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שושנה בן ענת, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תמיכה טלפונית לסידור הרמקולים של המחשב.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, נתן לי שירות מעולה ,הסביר כל דבר, סבלני מאוד, הלך איתי צעד צעד עד שהצליח לפתור את הבעיה, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוב המרמן רוזנברג, ירושלים.
אשרור: 28/05/2019
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
הדרכה ויעוץ טלפוני לרכישת והתקנת מגבר רשת אלחוטית.
חוות דעת:
אני מאוד שמח שהתקשרנו אליו, כי הוא הסביר לנו הכל דרך הטלפון. רצינו להתקין מכשיר מסוים להגברת ה-WIFI בבית והוא המליץ לנו לקנות מכשיר אחר. הוא הסביר לנו איפה לקנות את המכשיר ואיך להתקין אותו. התלבטתי אם להזמין אותו לבצע את ההתקנה, אבל מרוב שההנחיות שלו היו ברורות החלטתי לנסות לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק