תיקון 2 מחשבי נייד של חברת אפל מקבוק פרו שכללו החלפת סוללה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה! לפני שהגעתי אליו לחנות הוא בירר שבאמת זו הבעיה ולא משהו אחר, רכש סוללות על חשבנו לפני שבכלל הגעתי שזה אומר הרבה על המקצועיות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת לרר, תל אביב.
משוב: 10/01/2021
תיאור השירות:
התקנת תוכנת אופיס במחשב macbook.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הוא מבין עניין ובעיקר macbook. בחור רציני ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה שרונה, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך! תודה רבה לישראל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גיא ב. תל אביב.
אשרור: 21/08/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מקבוק.
חוות דעת:
לא נתקלתי בשירות כזה. אדם מקסים שמראש כשפניתי אליו ניסה לפתור את הבעיה טלפונית וכשזה לא עבד הוא טיפל במחשב במסירות ובחיוך. וגם נתן עזרה מעבר לנדרש. כיף שגם הצליח לתקן כי זה באמת הדובדבן שבקצפת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי נקדאי לוי, תל אביב.
אשרור: 24/01/2017
משוב: 10/10/2016
תיאור השירות:
הסרת וירוסים במחשב נייד, תחזוקה וניקוי
חוות דעת:
מרוצה מאוד, בנאדם מקסים, אמנם התיקון לקח קצת זמן אבל הוא לא שחרר אותי עד שווידא שאני מרוצה, וכשלא הייתי מרוצה הוא התייחסו ותיקן. בכל שלב הוא התקשר אליי לעדכן אותי ולשאול אותי מה אני רוצה לעשות, ובמחירים. השירות והיחס שלו מצויינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל גרין, תל אביב.
משוב: 13/11/2016
תיאור השירות:
תיקון מחשב, כולל התקנת ווינדווס.
חוות דעת:
הוא אדם ישר באופן יוצא דופן ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עידן סלומון, תל אביב.
משוב: 01/06/2016
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה שולמן, תל אביב.
אשרור: 21/04/2015
משוב: 25/12/2014
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד חברת טושיבה עקב התחממות וכבוי פתאומי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא 100 אחוז, עשה עבודה מקצועית וטובה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.