מוקד מידרג: 1-700-707-233
משה כהן, תל אביב.
אשרור: 29/01/2024
משוב: 10/06/2023

תיאור השירות:
גיבוי וניקוי מחשב נייד והתקנת מערכת הפעלה מחדש.
חוות דעת:
יצרתי קשר עם ניסים לבדיקת לפטופ שלא הצליח להפעיל ווינדוס בהדלקה. הוא אסף ממני את המחשב ועדכן אותי שיצור קשר לגבי מצב המחשב רק בלילה כיוון שיש לו אילוץ שלא יכל לדחות. הסכמתי ובאותו הלילה אכן יצר קשר ואמר שהחומרה תקינה ורק צריך לגבות את הקבצים החשובים ולהתקין מחדש את הווינדוס. הוא שאל אותי אם אני משתמש בווינדוס 10 או 11, ועניתי לו ש-10. למחרת קיבלתי חזרה את המחשב ופתחתי אותו רק בערב כשחזרתי הביתה מהעבודה. אז גיליתי שהתקין לי ווינדוס 11 למרות שזה לא מה שביקשתי. כששאלתי אותו למה, אמר שחשב על דעת עצמו לשדרג אותי. אמרתי לו שזה בעייתי כי לכל זמן העבודה שאיבדתי כשהמחשב לא היה תקין, עכשיו יתווסף גם זמן שאני צריך להתקין מחדש את הווינדוס הנכון, והבטחתי לאנשים שאטפל בעבודה באותו הערב. ניסים ניסה לשכנע אותי להישאר עם הווינדוס 11 בכל זאת ואפילו הציע לקנות לי רישיון מכספו, או לבוא אליי בלילה כדי לאסוף את המחשב, להתקין ווינדוס 10, ולהחזיר לי בבוקר כדי שאוכל לחזור לעבוד. הסכמתי להצעה להתקין ווינדוס 10 והוא אסף את המחשב תוך זמן קצר, נתן לי מחשב חלופי כדי שאוכל לפחות לעבוד חלקית במהלך הלילה, ולמחרת בבוקר החזיר לי את המחשב. הפעם כשפתחתי את המחשב אמנם היה מותקן ווינדוס 10 (הוא גם התקין עליו רישיון למרות שאמרתי לו לפני כן שאין צורך), אבל חצי מהטקסטים במחשב היו בעברית וחצי באנגלית. כששאלתי אותו למה זה ככה, אמר שהתקין את מערכת ההפעלה בעברית ואז החליף לאנגלית. שוב, על דעת עצמו מבללי לברר איתי. לאחר ניסיונות להגדיר שהווינדוס יהיה כולו באותה שפה, הבנתי שעדיף לי לעשות את זה בעצמי והתקנתי מחדש את הווינדוס לבד עם השפה וההגדרות הנכונות, אבל כמובן שזה עלה לי בעוד זמן עבודה שגם ככה לא היה לי. למרות שניסים עשה כל מה שיכל כדי לפצות אותי בסופו של דבר הוא פעמיים עשה טעויות שעלו לי בזמן עבודה יקר, שהייתי צריך לתקן בעצמי, ושהיו יכולות להימנע אם רק היה מדבר איתי ושואל.
דירוגים:
כללי
5
איכות
3
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק