בפעמיים הראשונות שהייתי אצלו הוא באמת היה נראה לי בסדר והוגן. לאור זאת שמצאתי אותו הוגן, באתי אליו בפעם השלישית בשל בעיות במזגן, ואמרתי לו על שתי בעיות ספציפיות: רעשים במזגן והחום של המזגן; מפה לשם הוא מצא שיש בעיות רציניות יותר, זרמתי איתו על התיקונים - אני הדיוט ולא מבין בזה - מה שעלה לי מעל אלף שקלים, סכום שבחיים לא דמיינתי שאוציא. יום למחרת גיליתי שהרעשים מהמזגן לא נפסקו וש"פתאום" נורת אזהרה דולקת ברכב, באתי אליו בפעם השניה, את בעיית הרעשים הוא תיקן בחינם; את העניין עליו הצביעה נורת האזהרה הוא ניסה לפתור בחינם, אבל הבעיה לא נפתרה; באתי אליו בפעם השלישית, והוא אמר לי שזה יעלה לי עוד כמה מאות שקלים להחליף את החלק שבגללו נורת האזהרה נדלקת. בעיניי זה מוזר שיום אחרי טיפול יסודי נדלקת נורת אזהרה, כאשר בכל 9 השנים שהרכב אצלי מעולם לא נדלקה לי הנורה. גם אם הוא לא קלקל משהו בכוונה, יכול להיות שהוא פגע בחלק כלשהו בטעות בזמן התיקון הראשי - אני הדיוט ולא מבין בזה - נראה לי לכל הפחות זה האחריות שלו לתקן בחינם.
דירוגים:
כללי
6
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
6
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -08/03/2018
חוות דעת:
הגעתי אליו פעם ראשונה, בסך הכל היה נראה לי באמת בסדר והגעתי אליו פעם שנייה למשהו אחר. במקום אחר אמרו לי שצריך להחליף חלק אבל הוא אבחן שצריך להחליף מצבר, הפנה אותי למי שמתעסק בזה ובאמת זה פתר את הבעיה.