לאחר כל שירות צוות מידרג מתקשר אל הלקוח ומקבל ממנו דירוג טלפוני. ללקוחות ותיקים אנו מאפשרים לדרג גם באמצעות אתר האינטרנט שלנו.
הדירוג הוא ממוצע 100 חוות דעת אחרונות.
אתר מידרג עובד משנת 2003 ומאז אספנו מאות אלפי חוות דעת על בעלי מקצוע.
מי שקיבל את הדירוג הכללי הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש.
בעל מקצוע שהדירוג הממוצע שלו יורד מתחת ל - 9 יוצא מהאפליקציה אוטומטית.
כן. תמיד. חוות דעת חיוביות ושליליות מוצגות באותו אופן בדיוק.
לקוחות "מרוצים" זה לקוחות שנתנו דירוג כללי 8. לקוחות "מאוד מרוצים" זה לקוחות שנתנו דירוג 9 או 10. כל השאר הם "לא מרוצים". החישוב נעשה על 100 לקוחות אחרונים.
כדי שנוכל להתקשר אליך ולקבל את חוות דעתך על בעלי המקצוע.
בשלב זה האפליקציה חינמית לגמרי. לא יהיה שום שינוי בלי להודיע על כך מראש.
באפליקציה צריך רק לאמת את מספר הנייד שברשותך.
לא ולא.
זה בדיוק כמו להזמין בעל מקצוע טלפונית. אם רוצים לבטל צריכים להתקשר לבעל המקצוע.
לפנות לשירות הלקוחות שלנו. כאן תוכלו לקרוא את כל הפרטים על לקוח חסום במידרג.
כדי להיכנס לרשימה צריך לעבור תהליך דירוג. בתהליך זה אנו לוקחים רשימת לקוחות אקראית, מתוך צילומי חשבוניות ומתקשרים לחמישה עד עשרה מהם, כדי לקבל את חוות דעתם. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו בטלפון 1-700-707-233 שלוחה 2 או לכתובת המייל biz@midrag.co.il.
אין עלות חודשית כדי להופיע ברשימה. יש עלות סמלית פר לקוח שמגיע אליך דרך האפליקציה. העלות היא אחידה לכל ענף שירות. צור איתנו קשר כדי לבדוק מה עלות לקוח בענף שלך.
טלפון: 1-700-707-233 שלוחה 3
האפליקציה נבנתה על-ידי צוות אתר מידרג. אתר מידרג פועל משנת 2003 והגענו למסקנה שהגיע הזמן גם לאפליקציה, לא? מידע נוסף ניתן למצוא באתר מידרג.