מוקד מידרג: 1-700-707-233

מידרג שאלות נפוצות

איך מוצאים בעל מקצוע באתר?

בשורת החיפוש אתם מחפשים את שם המקצוע (למשל; עורך דין מקרקעין), או את סוג השירות שאתם מחפשים (למשל; תחזוקת בריכה פרטית). בדף הבא תקבלו רשימה מדורגת של בעלי מקצוע, בעיר שרלוונטית לכם, על פי חוות הדעת של לוקחות קודמים. כדי לראות את מספר הטלפון של העסק לחצו על "דברו איתי", אך לפני שנציג את המספר שלו, נבקש את מספר הטלפון שלכם. למה? כי יהיה לנו חשוב לשמוע את דעתכם על השירות שהוא ביצע, היחס שנתן והמחיר ששילמתם. במידרג כל הלקוחות מדרגים, רק ככה אנחנו יכולים לשמור על מאגר בעלי מקצוע מדויק עם חוות דעת עדכניות ואמיתיות.

 

האם בעל המקצוע יתקשר אלי?

לא. בעל המקצוע לא יצלצל אליכם, מספר הטלפון שלכם שמור במערכת מידרג רק לצורך קבלת המשוב שלכם על השירות. לכן, כדי ליצור קשר עם בעל המקצוע אתם אלו שצריכים להתקשר אליו.

 

מה אפשר לעשות אם לא מוצאים בעלי מקצוע זמינים?

הזמינות של העסקים היא דינאמית ורשימת התוצאות משתנה בכל רגע. עסקים עמוסים מסירים את עצמם מהרשימה במהלך היום. לכן, פנייה בשעות הבוקר בין 08:00-10:00 יכולה להניב לכם תוצאות טובות יותר בזמנים של עומס. עדיין לא מצאתם? אל תתייאשו, הרשימה מתעדכנת כל הזמן, נסו ביום אחר.
 

מה קורה אם הציון של בעל מקצוע נמוך מ-9?

בעל עסק שהציון הכללי הממוצע שלו יורד מתחת ל-9 לא יופיע אצלנו, בשום מקרה. במידרג יש מקום רק לטובים ביותר. בהחלט קורה לעיתים שעסק מקבל דירוג שלילי מלקוח וכמובן שכל הדירוגים מוצגים בכרטיס העסק!  במקרה שהדירוג הממוצע של העסק, ממאה הלקוחות האחרונים, יורד מ-9, העסק יורד מהאתר.

 

איך אפשר לתת חוות דעת?

לקחתם פרטים של בעל עסק? אנחנו מבטיחים ליצור קשר בשיחה / ב-SMS או בווטסאפ כדי לשמוע את חוות הדעת שלכם עליו ועל השירות שלו.

 

מותר לבעל העסק לדבר איתי על המשוב?

חד משמעית לא. כדי שנוכל לשמור על משובים אמיתיים ואובייקטיבים, אנחנו אוסרים על העסקים לדבר עם הלקוחות על חוות הדעת שיתנו להם, או על חוות דעת שכבר נתנו. העסקים יודעים שכל ניסיון להשפיע בדרך מניפולטיבית על המשוב שיקבלו, עלול להרחיק אותם מאתר לצמיתות. אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש חופשי לתת את חוות הדעת שמתאימה בעיניו, ומאמינים שבעל עסק מקצועי ואמין, לא צריך ללחוץ על הלקוחות כדי לקבל חוות דעת טובות. 
בעל מקצוע לוחץ עליכם בעניין הדירוג? פנה אליכם לגבי משוב שכבר נתתם? אל תשמרו את זה בבטן, ספרו לנו על כך כדי שנוכל לטפל בעניין, כי מבחינתנו זה לא עסק.

 

למה אתם לא מרפים עד שעונים לכם בטלפון?

אם אתם מסתמכים על הלקוחות הקודמים כדי לבחור בעל מקצוע - תנו ללקוחות הבאים אחריכם גם את הדעה שלכם, וספרו לנו איך הייתה החוויה שלכם. אנחנו סומכים עליכם שתמצאו זמן לעזור ללקוחות הבאים. תוכלו לתת חוות דעת בשיחה טלפונית או במשוב עצמאי שישלח אליכם, מבטיחים שזה יקח רק דקה :)

 

למה אתם שואלים מה היה המחיר ששולם על השירות?

באתר מידרג אנחנו מאמינים בשקיפות, ופועלים על מנת לייצר מציאות שוק שבה יש ללקוח את כל המידע שהוא צריך. זה אומר שאנחנו מפעילים מחלקה שלמה שעוסקת בתוכן והנגשת מידע מקצועי לקוראים. באותו האופן, חשוב לנו גם להציג מחירון על פי סוג השירות. ככה שאם למשל אתם צריכים שירות נוטריון לחותמת אפוסטיל, תוכלו לדעת מה היה טווח המחירים ששילמו על כך לקוחות קודמים. המחיר ששילמתם נכנס לסטטיסטיקה של מחירים שמוצגת באתר.

 

האם המחירון של מידרג כולל מע"מ?

המחירון כולל מע"מ והוא מתעדכן באופן שוטף. תאריך העדכון של המחירון מופיע בראש הדף. אנחנו יודעים שהמחירון שלנו הוא נושא מעניין, ולכן כתבנו עליו מדריך נפרד😊

 

באמת כל חוות דעת שלקוח נתן מופיעה באתר?

כן. אנחנו קצת משוגעים בקטע של הדירוגים. במידרג אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה, ואין לנו שום סיבה להסתיר חוות דעת. זאת הסיבה שאצל חלק מבעלי המקצוע תוכלו לראות גם חוות דעת פחות טובות עם ציונים נמוכים. הציון של בעל מקצוע נקבע על פי ממוצע של מאה חוות הדעת האחרונות.
השהיית חוות דעת מתצוגה באתר נעשית במקרים נדירים. כתבנו כללים ברורים מתי מותר למחלקת בקרת הדירוג להשהות חוות דעת.

 

לפי מה נקבע סדר ההופעה של בעלי המקצוע באתר?

בניגוד לאתרים אחרים שבהם מי שמשלם יותר מופיע ראשון, במידרג אין דבר כזה! סדר ההופעה של בעלי המקצוע נקבע על פי הציון הכללי שהלקוחות הקודמים נתנו לעסק, מהציון הגבוה לנמוך. אחרי הכל, המטרה שלנו היא שבעל העסק הטוב ביותר יקבל הכי הרבה עבודה.

חשוב לדעת שסדר ההופעה של העסקים משתנה כי הדירוג של העסקים מתעדכן מיד אחרי כל חוות דעת. כך, לכל עסק יש את האפשרות לשנות את מקומו, לטוב ולרע.

 

למה אני לא רואה את חוות הדעת שנתתי?

קודם כל חשוב לדעת: במידרג כל חוות הדעת שנתנו מופיעות באתר. יכול להיות שציפית שחוות הדעת שנתת תופיע בראש רשימת חוות הדעת של העסק - אך לא תמיד זה כך  מהסיבות שנפרט. חשוב רק לדעת שסדר חוות הדעת לא מושפע מדירוג חיובי או שלילי.



לאילו חוות דעת אנחנו נותנים עדיפות בסדר ההופעה?

  • חוות דעת שניתנו בשם מלא.
  • חוות דעת שיש בה תמונה של העבודה, כמובן רק בתחומים שהתמונה יכולה להיות מועילה.
  • חוות דעת מאזור השירות שהלקוח חיפש בו מופיעות לפני חוות דעת של לקוחות מאזור שירות אחר.
  • חוות דעת שסוג השירות בהן זהה למה שהגולש מחפש יופיעו לפני חוות דעת שעוסקות בשירות שונה.
  • אחרי שהתחשבנו בכל השיקולים האלו, גם התאריך ישפיע, וחוות הדעת יוסדרו באופן כרונולוגי.

שימו לב שבהודעות שמקבלים ממידרג בנוגע לחוות הדעת יש גם קישור לתצוגה של חוות הדעת שלך בכרטיס העסק המדורג.

אם תרצו, תוכלו לקרוא על שיטת על דירוג הייחודית שלנו  ב-DNA של מידרג.

 

איך זה שכל בעלי המקצוע אצלכם קיבלו ציון גבוה כל כך?

הו, זו שאלה מעולה. וגם, למי שעוד לא מכיר את מידרג זה יכול להיראות אולי טיפה לא אמין. "היי, איך זה שכולם אצלכם בין 9-10?" אז הנה התשובה: בעלי מקצוע ממוצעים אפשר למצוא בהרבה מקומות 😊. החלטנו במידרג שאנחנו רוצים לתת במה רק לבעלי מקצוע מצוינים. לכן, עסק שממוצע הציונים שלו יורד מתחת ל-9, פשוט לא יופיע אצלנו. התוצאה - כל העסקים שתראו יש להם ציון בין תשע לעשר.

אנחנו יודעים שיש לזה מחיר. נכון, אם היינו מתפשרים על דירוג ממוצע 8 - היו לנו יותר עסקים באתר.
החלטנו שאנחנו רוצים רק את הסיירת של בעלי המקצוע. אנחנו מוכנים לשאת בתוצאות, כדי לא להתפשר.

כתוב ב DNA של מידרג שהשאיפה שלנו היא ל 99% שביעות רצון מהמפגש בין הלקוחות והעסקים ואנחנו ממש בדרך לשם. העלאת הרף המינימאלי להופעה באתר תורמת מאוד ליעד העיקרי שלנו.

 

בעלי המקצוע משלמים לכם כסף כדי שתפרסמו אותם?

אתר מידרג הוא לא אתר פרסום – אנחנו לא מפרסמים בעלי מקצוע אלא מדרגים אותם. מה ההבדל בין פרסום לדירוג? בפרסום מי שמשלם הכי הרבה מופיע ראשון. נקודה. בדירוג, לעומת זאת, מי שהכי טוב מופיע ראשון. נקודה. 
מידרג לא גובה דמי פרסום מהעסקים, אלא רק עמלה פר עסקה שנסגרה בעזרת מידרג. המודל המיוחד הזה (ייחודי בעולם!) מאפשר לנו להציג בראש הרשימה את מי שהדירוג שלו הכי גבוה. כל העסקים באותו ענף, משלמים את אותה עמלה בדיוק ולכן מידרג רוצה שהעסק הכי שירותי והכי מקצועי הוא זה שיקבל את הלקוח. 

בחרנו במודל הזה למרות שהוא קשה מאוד ליישום - בגלל שהוא המודל היחיד שמתאים למערכת דירוג אמינה ובלתי מתפשרת. עוד על הערכים מאחורי מידרג תוכלו לקרוא כאן: רוח מידרג ואחריות מידרג בעולם.

ועכשיו אתם בטח שואלים כמו כל ישראלי סקרן, אז כמה אתם מרוויחים? אומנם הישראלי הממוצע לא יענה לכם על השאלה אבל אנחנו לא הישראלי הממוצע קריצה. במידרג מאמינים בשקיפות מוחלטת בכל נושא כולל אפילו בשאלה הזאת. ולכן, בנינו מחשבון עמלות שכל אדם בישראל (משועמם או לא) יכול לשחק איתו, להכניס סכומים של עסקאות, בכל תחום ולגלות בדיוק כמה אנחנו מקבלים. אז הנה בבקשה: מחשבון עמלות מידרג

 

איך בעלי מקצוע מתקבלים למידרג?

בשלב הראשוני כדי שבעל עסק יופיע אצלנו הוא מעביר לנו רצף חשבוניות של העסקאות האחרונות שעשה, צוות הדירוג משקיע זמן ומברר עם 5-15 לקוחות רנדומאליים איך הייתה החוויה שלהם עם בעל המקצוע. הם מדרגים אותו בחמישה פרמטרים: איכות, מחיר, עמידה בזמנים ,יחס ללקוח וציון כללי.
בעל עסק שקיבל ציון כללי של מעל 9 יכול להיכנס לרשימה, אבל זה לא אומר שמקומו שמור. לאחר כל עסקה שהגיעה אליו דרך מידרג, הציון שלו מתעדכן על פי חוות הדעת החדשות.

 

אפשר לשנות משוב שנתתי?

אנחנו מאפשרים לעדכן גרסא של חוות דעת, ושתי הגרסאות יופיעו באתר. איך זה עובד? אנחנו מאפשרים בקרת איכות חוזרת מספר חודשים אחרי שיחת המשוב, כדי לוודא שאתם עדיין עומדים מאחורי המשוב שנתתם. אנחנו יודעים שיש תחומים בהם כדי לגלות את מקצועיות העבודה, צריכים לעבור כמה חודשים. למשל, אם עשיתם עבודת איטום בקיץ, תצטרכו לחכות לגשם כדי לדעת האם באמת האיטום נעשה בצורה מקצועית.

 

מה זה אומר שבעל עסק מתנדב בשעה טובה?

שעה טובה הוא פרויקט התנדבותי שהוקם ע"י מידרג ושותפות בו עמותות שונות, ביניהן "כן לזקן", "חיבורים 20-80" ועוד. במסגרת הפרויקט בעלי המקצוע שמדורגים באתר מבצעים בהתנדבות תיקונים בבתים של קשישים, ניצולי שואה ואנשים אשר זקוקים לתיקון דחוף בביתם ואין לכם יכולת לשלם עבור השירות. חלקי החילוף בהם נעשה שימוש במסגרת הפרויקט ממומנים על ידי בנק לאומי וסופנסרים נוספים.
אנחנו עושים במידרג המון דברים, אבל פרויקט שעה טובה הוא ללא ספק אחד מהפרויקטים שאנחנו הכי גאים בהם. זה פרויקט שמשלב את הערכים החברתיים של מידרג, ומאפשר לבעלי המקצוע לתרום ממש כחלק מסדר היום שלהם, ובעבודה שאותה הם עושים בצורה הטובה ביותר.
איך אתם יכולים לזהות את בעלי המקצוע שמוכנים לתרום שעות עבודה לפרויקט? פשוט חפשו לב כחול על יד שם בעל העסק, יש לא מעט כאלה.

 

מה לעשות אם מופיע לי חלון "לקוח חסום במידרג"?

אם נחסמתם, כנראה שיש לזה סיבה. זוכרים איזה רגע שצעקתם על מוקדנית? אם לא, כנראה שמצבכם טוב ואולי סתם לא עניתם לנו לטלפון. את כל הסיבות לחסימה מידרגית, אתם יכולים לקרוא על כך ממש כאן ובכל מקרה, לא משנה למה נחסמתם מהאתר, אנחנו נשמח לדבר אתכם על זה ולנסות לאפשר לכם ולחזור שוב לקהילת מידרג שוב. כל מה שאתם צריכים זה לדבר איתנו באחד מהערוצים הבאים: בטלפון: 1-700-707-233 (שלוחה 1) או במייל: csm@midrag.co.il.

 

יש לי עסק מצוין שראוי להופיע במידרג, מה אני עושה?

מהמם, אנחנו שמחים להוסיף עסקים מצוינים לאתר. כדי להיכנס לרשימה צריך לעבור תהליך דירוג. בו אנו דוגמים רשימת לקוחות אקראית מתוך צילומי חשבוניות ומתקשרים לחמישה עד עשרה מהם, כדי לקבל את חוות דעתם. מסקרן אתכם לבדוק אם תצליחו להתקבל? אתם יכולים לפנות אלינו כאן: עסק מצוין שרוצה גם להיות במידרג. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק