מוקד מידרג: 1-700-707-233

מידרג - לקוח חסום

אופס! אם הגעתם לכאן, כנראה אתם לקוח חסום במידרג מאיזושהי סיבה. אתם מוזמנים לדבר עם שירות הלקוחות שלנו ולפתור את הבעיה. תוכלו להשיג אותנו בטלפון: 1-700-707-233 (שלוחה 1), או במייל: csm@midrag.co.il.

למה אני לקוח חסום במידרג?

הסיבה העיקרית שאנחנו חוסמים לקוחות במידרג היא במקרה שהם נעזרו באתר כדי למצוא בעל מקצוע, אבל נעלמו כשהיו צריכים לתת עליו חוות דעת, או סירבו לתת אותה.

למה אנחנו כל כך מתעקשים על חוות הדעת האלה?
אתר מידרג נועד לשפר את פני השירות בישראל בעזרת חכמת ההמונים, שמורכבת מחוות הדעת ומהדירוגים שאתם הלקוחות נותנים לבעל המקצוע בסיום העבודה. כל לקוח שמגיע למידרג משתמש בחוות הדעת שנתנו הלקוחות שלפניו כדי להגיע לבעל המקצוע שיתאים לו, והשימוש הזה מותנה בזה שגם הוא ייתן אחר כך את חוות הדעת שלו ויסייע לנו לשמור על הדירוג של בעלי המקצוע מעודכן כך שאנשים נוספים יוכלו להגיע לבעלי העסקים הטובים ביותר.

השימוש באתר הוא לגמרי חינמי! הדבר היחיד שאנחנו מבקשים מהלקוחות שלנו בתמורה לשירות הוא לתרום בתורם את חוות הדעת שלהם לקהילת מידרג.

בגלל כל זה, אם אנחנו לא מצליחים להשיג לקוח כדי לקחת ממנו חוות דעת, אנחנו לא נאפשר לו לקבל מספרים של בעלי מקצוע נוספים דרך האתר. בשביל להגיע למדרגה הזו צריך די להתאמץ, לסנן אותנו כמה וכמה פעמים בימים ובשעות שונות, ולא לענות לSMS ולמייל. גוסטינג רציני 😊

חוות דעת

לקוח חסום במידרג – חסימת מערכת

אם לא זכור לכם שסיננתם אותנו בעבר, יכול להיות שנחסמתם אוטומטית על ידי מערכת הדירוג.

תוהים למה שהיא תעשה דבר שכזה? אז ככה:

מערכת הדירוג של מידרג בודקת באופן אוטומטי את היחס בין מספרי המשובים שאנחנו מקבלים מכל לקוח למספרי החיפושים שהוא ביצע באתר. אם המערכת מזהה מישהו שלקח כמות גבוהה במיוחד של מספרי טלפונים מהאתר אבל בפועל הזמין מעט בעלי מקצוע או לא הזמין בכלל, נניח מישהו שהוציא מהאתר 50 מספרי טלפונים בעבר אבל השתמש רק באחד מהם, המערכת תזהה אותו כלקוח סרק ותחסום אותו אוטומטית.

כמובן, יכול להיות שלקוח יוציא מהאתר הרבה מספרי טלפונים בלי להזמין אנשי מקצוע בפועל לא כי הוא רובוט או כי הוא משגע לנו את המערכת לכיף, אלא כי הוא לפני שיפוץ גדול, מחפש עבודה ספציפית שעושים מעט אנשים, או כל סיבה לגיטימית אחרת. במקרה כזה אין שום בעיה, שלחו מייל לcsm@midrag.co.il  ונשמח לשחרר אתכם.

מערכת הדירוג

לקוח חסום במידרג – סיבות נוספות

אם לא סיננתם אותנו וזו לא המערכת, יש עוד שתי סיבות שיכולות לגרום ללקוח להיות חסום באתר שלנו:

אחד יחס שלילי לנציגי מידרג: המוקדנים והמוקדניות במערכת שלנו הם הלב של מידרג. הם עושים הכל כדי לתת ללקוחות את היחס הטוב ביותר, ומגיע להם יחס טוב בחזרה. אם לקוח מדבר למוקדן או מוקדנית בצורה לא נעימה ולא מכבדת, הוא ייחסם מהאתר.

שתיים יחס שלילי לעסקים ממידרג: בעלי העסקים שמדורגים באתר עובדים קשה כדי לשמור על הציון ועל השם שלהם, ובדיוק כפי שאנו מצפים מהם לתת יחס הוגן ללקוחות, אנחנו מצפים מהלקוחות ליחס הוגן כלפיהם. אם כמה בעלי מקצוע שונים יתלוננו על לקוח, הוא עלול למצוא את עצמו חסום מהאתר.

חכמת ההמונים

לקוח חסום במידרג - מה עושים?

לא משנה למה נחסמתם מהאתר, נשמח לדבר אתכם על זה ולנסות לאפשר לכם להצטרף לקהילת מידרג שוב. כל מה שאתם צריכים זה לדבר איתנו באחד מהערוצים הבאים:

בטלפון: 1-700-707-233 (שלוחה 1)

או במייל: csm@midrag.co.il.

אביטל מנהלת מערכת הדירוג, או מישהו אחר מצוות האתר, ישמחו לעמוד לשירותכם ולפתור אתכם את הבעיה. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק