50 מתווכים מומלצים ענו על השאלה וסיכמנו את התשובות בגרף!
צוות מידרג שאל כך: איפה לפרסם דירה להשכרה? אנחנו רוצים להשכיר את הדירה שלנו, ומתלבטים באיזו פלטפורמה הכי כדאי לפרסם דירה להשכרה. מניסיונך, איפה כדאי לפרסם דירה להשכרה? נשמח אם תוכל לפרט, ניתן לבחור יותר מתשובה אחת.
הגרף החכם נותן משקל גדול יותר למומחים - כלומר למתווכים עם מספר חוות דעת ודירוגים גבוהים יותר.
הגרף הזה הוא גרף רגיל - לכל 50 המתווכים משקל זהה.
אחרי שקבילתם תשובה איפה לפרסם דירה להשכרה, כאן תוכלו לקרוא עוד על תיווך נדל"ן. אם במקרה יש לכם דירה למכירה (בנוסף לזאת שאתם משכירים כמובן, כן ירבו), תוכלו לפנות למדריך למכירת דירה.
איפה לפרסם דירה להשכרה? המומחים עונים:
כדאי לפרסם דירה להשכרה ברשתות החברתיות - בדגש על פייסבוק - שם נמצא הטראפיק הכי גבוה, ישנן המון קבוצות ייעודיות להשכרת נכסים בפריסה ארצית לפי עיר ולעיתים אף לפי שכונה ששם נמצאים המון שוכרי דירה פוטנציאליים. במקביל כדאי לפרסם באתר יד2 כי ותק ומוניטין עושים את שלהם וגם שם יש תנועה משמעותית של שוכרים פוטנציאליים. גם שלט להשכרה שתולים על הבית יכול לסייע אבל לפלח שוק מצומצם - יותר רק של אנשים שעוברים ברחוב/דיירי הרחוב.
בהתאם להתקדמות הטכנולוגית והדיגיטלית שאנו חווים בשנים האחרונות, אני יותר ממאמין שהאופציה הדיגיטלית כיום היא הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע לחשיפה מקסימלית של הנכס ולמי שהיא אמורה להתאים עבורו, ולכן שם כדאי לפרסם דירה להשכרה. אפשר לשלב גם עם האופציות הישנות יותר כגון: שלט, שלטים נתלשים, עיתון מקומי וכו'. מתווך טוב ומקצועי יידע לנווט את המסלול הנכון ואת אסטרטגיית השיווק של הנכס ולהביא למקסימום חשיפה ותוצאות. בהצלחה.
אלו המקומות שהכי רלוונטים מבחינת פירסום למצוא שוכרים.
רוב האוכלוסייה נמצאת בפייסבוק יותר ממחצית היום, פלטפורמת פייסבוק היא בעלת חשיפה מירבית ולכן הערוץ העיקרי להשכרת נכס הוא באמצעות פייסבוק וכדאי לפרסם שם דירה להשכרה. בהצלחה!
היום קבוצות הפייסבוק בערים השונות נותנות מענה טוב יותר וממוקד יותר מאשר יד 2 ושאר אתרי האינטרנט, ולכן כדאי לפרסם את הדירה שם.
שוק השכירויות קצת קשה בתקופה האחרונה, על מנת למצוא שוכרים טובים רצוי לפרסם את הדירה להשכרה בכל המדיות האפשריות על מנת להגיע לדיירים הטובים ביותר עבורכם.
חשוב להבין שכל דירה היא שונה מדירה אחרת, וצריך להתייחס לשיווקה בצורה יצירתית וגם בנאלית. לא בכל אזור כדאי לפרסם דירה להשכרה בעזרת שלט על החלון, אבל יש אזורים שאסור לפספס את זה. צריך להכיר את הדירה שלך קודם כל כאזור, ורק אחרי זה כדירה.
כדאי לפרסם דירה להשכרה על ידי פניה יזומה למאגר לקוחות איכותי וטוב של שוכרים מתאימים.
דירה להשכרה רצוי לפרסם בכל האמצעים הדיגיטליים - יד2, מדלן, פייסבוק + תליית שילוט. טיפ זהב ממני - שיטה זריזה למציאת שוכר איכותי היא פרסום בקבוצת הווטסאפ של הבניין - בדרך כלל משפחות רוצות לגור אחת ליד השנייה, גם זוגות חברים ובדר"כ כך נוצרת התאמה מהירה.
זה תלוי איפה הדירה נמצאת ולאיזה קהל יעד היא מתאימה,אבל בגדול אלה בעיקר הדברים שנותנים חשיפה יותר גדולה לדירות להשכרה.
אין אנו יכולים לדעת מהיכן יגיע השוכר הפוטנציאלי שלנו ולמעשה אנחנו מבצעים פעולות שיווק רחבות על מנת להגיע לכמה שיותר קהלי יעד - מה שיוביל ליותר הצעות מחיר בהן נוכל לעשות סינון כראוי לפי התרשמותנו מהלקוח, ובו בזמן לא להשאיר את הנכס ריק ולהפסיד כסף.
רצוי לפרסם דירה להשכרה בכל פלטפורמת שיווק אפשרית. המטרה היא ליצור חשיפה מקסימלית ומחודשת ברמה יומית עד שמגיעים לשוכר הרצוי.
רשתות חברתיות הן פלטפורמה טובה מהסיבה שהקרבה הראשונה רואה את הפרסום ויכולה לקדם את תהליך ההשכרה. כמו כן מדובר באתרים יעילים כי אנשים שמחפשים שכירויות לעתים מחפשים בלוחות המיועדות לפרסום.
רשתות חברתיות מביאות המון חשיפה ותגובות וכמובן גם בכל האתרים הגדולים באינטרנט.
כדאי לפנות למתווכים, יש להם data base, במיוחד אם מנהלים כמות נכסים נכבדת ואם שוכרים מזיזים אותם מדירה לדירה. מומלץ לקחת חברת ביטוח ולהעביר שוכרים פוטנציאליים בדיקת wecheck.
בעולם של היום הרשתות החברתיות נותנות מענה מצוין לקהל שוכרים, במיוחד צעיר, ולכן כדאי לפרסם את הדירה ברשתות החברתיות.
מהנסיון שלי, עיקר הלקוחות שהגיעו לנכסים ששיווקתי היו מהפייסבוק ומשלט על דירה. שלט הוא הטוב ביותר מהסיבה שלפעמים זוג שגר אצל ההורים ורואה שלט על הדירה בקרבת ההורים הוא ישר יצלצל גם אם הוא לא חשב לעבור לשכירות, השלט הניע אותו לפעולה. ובנוסף לכך אפשר גם מאתרים ייעודיים כמו מדל״ן / יד 2.
כדי לדעת איפה הכי נכון לפרסם דירה להשכרה, צריך לדעת מי קהל היעד שצפוי לשכור אותה. צעירים בדרך כלל יחשפו לפרסומים באמצעות לוחות אינטרנטיים כגון יד2, פייסבוק, מדלן וכו'. קהל מבוגר וקהל דתי לרוב יחשפו באמצעות עיתונים מקומיים, פה לאוזן ושילוט. אם את/ה מתקשה לנתח את קהל היעד שלך, מומלץ לפרסם בכמה שיותר מקומות על מנת להגדיל את החשיפה. כדאי לדעת ששוכרים רבים עושים סיור מקדים באזורים בהם היו מעדיפים לגור. הצבת שלט במקום בולט תעזור להם למצוא אותך.
אני מאמין שהאופציה הדיגיטלית כיום היא הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע לחשיפה מקסימלית של הנכס. מצד שני, מתווך טוב יידע באיזו פלטפורמה להשתמש בהתאם לנכס אותו הוא צריך להשכיר. לדוגמא, בשכונות דתיות מומלץ בחום כן להשתמש בשיווק המוכר והטוב (פתקי תלישה, שלט על החלון, עיתון מקומי). עם זאת, כמובן שהיום העולם שלנו הולך וניהיה טכנולוגי יותר! כן, יש פניות רבות וסבירות רבה להצליח להשכיר את הנכס באמצעות אותם פלטפורמות דיגיטליות. לכן, ההמלצה שלי היא לשלב בין הפלטפורמות, לא לחסוך. בסוף, אנחנו נרצה לקבל חשיפה כדי שתיהיה לנו את הזכות לבחור.
תוכלו לפרסם את הדירה שלכם בלוחות המודעות ביד 2 מדלן וכו'. כמו כן, תוכלו לתלות שלט על המרפסת.
מנסיוני והכרותי עם שוק השכירויות, כמעט 100% מהלקוחות בימינו מחפשים דירות להשכרה באתר יד2 ובפייסבוק. במידה ומדובר בלוקיישן מרכזי הייתי ממליץ בנוסף לתלות שלט על הבית ולהגביר את החשיפה.
מניסיוני, כדי לפרסם דירה להשכרה כדאי קודם כל לתלות שלט על הדירה, במקום בולט שייראה מהרחוב. הרבה פעמים אנשים שמחפשים שכירות במקום מסוים, יסתובבו ויחפשו את השלטים. למרוחקים יותר, פייסבוק/יד 2 וכו' יעשו עבודה מצויינת. ממליצה לפרסם בפייסבוק בקבוצות של האזור שבו נמצא הנכס להשכרה, וכן בקבוצות מרוחקות יותר, לאלה שמחליפים לוקיישן. ביד 2 ואתרים נוספים נוח לפרסם, כי אנשים מחפשים מקומות להשכרה בצורה ממוקדת ואז הם נכנסים ליישוב או השכונה בעיר הספציפית שהם רוצים, ויכולים לראות את ההיצע שם. בהצלחה!
מומלץ בחום לפרסם דירה להשכרה באתרים המובילים: יד 2 מדלן, פייסבוק. במידה ואתם מעוניינים למצוא שוכרים טובים מומלץ לתת למתווך מקומי ומומלץ שיחפש עבורכם את השוכרים המתאימים ביותר.
שוק השכירות עובד היום בעיקר דרך הרשתות החברתיות, הדרך הכי נוחה היא marketplace. יד 2 ומדלן עוזרים למי שפחות מתחבר לממשק של הרשתות. שלט על הבית יכול להועיל למחפש פסיבי.
כדאי לפרסם דירה להשכרה בפייסבוק, יש שם את החשיפה המירבית, בעיקר בקבוצות השונות.
הייתי מוסיף לרשימה גם פליירים בלוח מודעות בשכונה ופוסט בדף האישי בפייסבוק, זה יביא אנשים קרובים אלינו או חברים שלהם. בשורה התחתונה, ככל שנשווק ונפרסם את הדירה ונגיע ליותר אנשים, הסבירות שיגיעו יותר מתעניינים לראות. דבר חשוב שצריך לזכור, בשכירות מאוד חשוב וקריטי מי השוכר שנכניס אלינו הביתה ולא מי יגיע ראשון וירצה לשכור את הנכס שלנו. אז תתמקדו באיכות של השוכרים הפוטנציאלים שלכם, תבקשו תלושי שכר שלהם ושל הערבים שלהם ותפגשו אותם ב4 עיניים. בהצלחה
אם בעל הנכס מסוגל לנהל את תהליך ההשכרה, להיות זמין לפונים, למיין ולסנן ולמצוא את הדייר הטוב והבטוח ביותר אז אני ממליץ לו לפרסם קודם כל בקרב המשפחה, חברים ושכנים, לעשות שימוש בפייסבוק ולתלות שלט גדול וברור על הנכס. במידה וזה לא מתאפשר או לא עבד, יש לפרסם באתרים יעודיים שמושכים קהל ממוקד בנושא. יש לקחת בחשבון שלתהליך ההשכרה יש רבדים נוספים בהם למתווכים מקצועיים יש יתרון בולט ומכריע בניהול תהליך ההשכרה, כמו לדוגמה בולטות בשל היקפי פרסום גבוהים וסינון פונים לא רלוונטיים. כידוע עלות השיווק היא קטנה מאוד ביחס לעלות פינוי דייר.
כדאי לפרסם דירה להשכרה ברשתות החברתיות, ביד2 ובקבוצות וואטסאפ של הבניין והשכונה.
השכרת דירה חייב להיות בכל פלטפורמת השיווק והפרסום, החל מהרשתות החברתיות ועד לשלט על החלון. העבודה לא נגמרת בפרסום הדירה, תחזוקה שוטפת של הנכס לאורך השנה, עוזרת במיוחד בהוצאת הנכס להשכרה בשנה שחולפת. הרבה פחות תיקונים גדולים וגם השקעה מינימלית לרענון הבית יכול להעלות את הערך במיוחד.
אני תמיד ממליץ לפרסם דירה להשכרה בכל הפלטפורמות. זה גם מה שאנחנו עושים, מפרסמים בכל הפלטפורמות - פייסבוק, אינסטגרם, יד 2, אתרים בשפה הרוסית, דפי פייסבוק בשפה הרוסית, קומו וכו'. אתם צריכים שכמה שיותר אנשים ידעו שאתם מפרסמים דירה להשכרה, ככה תקבלו גל פניות גדול יותר ותוכלו לבחור דייר איכותי יותר. הייתי ממליץ גם להביא שוכרים פוטנציאלים בהפרש של 10 דקות אחד מהשני כדי ליצור יותר עניין (ברגע שיש זוג שרואה שמגיעים עוד זוגות לראות את אותה הדירה זה עוזר להם לקבל החלטה יותר מהר כי הם רואים שיש ביקוש).
עדיין רוב האנשים מחפשים ביד 2 דירות להשכרה. גם שלט עובד טוב לאלה שמחפשים בשכונה ספציפית. פייסבוק בקבוצות מקומיות גם - למרות שיהיו הרבה פניות סתמיות
פלטפורמות מומלצות לפרסום דירה להשכרה: אתרי לוחות נדל"ן מובילים: יד2: הפלטפורמה הפופולרית ביותר בישראל לפרסום דירות להשכרה. יד2 מציעה ממשק נוח לשימוש, חשיפה רחבה וקהל גדול של מחפשי דירות. מדלן: אתר נדל"ן מוביל נוסף, המציע מגוון רחב של כלים ושירותים עבור משכירים ומשוכרים. מדלן ידוע באמינות שלו ובמידע המפורט שהוא מספק על נכסים רשתות חברתיות: פייסבוק: קבוצות פייסבוק רבות מוקדשות לחיפוש דירות להשכרה. פרסום בקבוצות אלו יכול להוות דרך יעילה להגיע לקהל יעד ממוקד, בהתאם למיקום הדירה ולמאפייניה. אפליקציות נדל"ן: קיימות מספר אפליקציות ייעודיות לחיפוש דירות להשכרה, כמו YallaRent ו- Gett Homes. פרסום באפליקציות אלו יכול להוות דרך נוספת להגיע לקהל יעד רלוונטי. אתרי אינטרנט נוספים: אתרי אינטרנט של סוכני נדל"ן: במידה ואתם מעוניינים לקבל סיוע מקצועי בהשכרת הדירה, ניתן לפרסם אותה גם באתרי האינטרנט של סוכני נדל"ן מוכרים. טיפים נוספים לפרסום יעיל: צילומים איכותיים: צילומים איכותיים ומקצועיים של הדירה יגדילו משמעותית את הסיכוי שלכם למשוך שוכרים פוטנציאליים. תיאור מפורט: הקפידו לכתוב תיאור מפורט של הדירה, תוך ציון כל המאפיינים החשובים שלה, כמו גודל, מיקום, מספר חדרים, ציוד ועוד. מחיר אטרקטיבי: קבעו מחיר שכירות אטרקטיבי תוך התחשבות במחירים בשוק ובמצב הדירה. תגובה מהירה: הקפידו להגיב לפניות של שוכרים פוטנציאליים בצורה מהירה ויעילה. או לקחת מתווך שיעשה הכל עבורך 🙂
כל התשובות נכונות לפרסום דירה להשכרה.
כל אחת מפעולות השיווק הנ"ל תשלים ותוסיף. האופציה הנוספת כמובן היא להיעזר במתווך וסוכן נדל"ן מקומי שיבצע את החשיפה לנכס טוב מהמשכיר הממוצע. מתווך מקצועי יחשוף את הנכס פי 10 או יותר מבעל נכס פרטי, ומכאן ששיווק כזה יקצר את תקופת חיפוש הדיירים ויניב הצעות רבות יותר בזמן קצר יותר.
אלה הפרסומים שמביאים הכי הרבה מתעניינים.
כדאי לפרסם בכל הפלטפורמות שמציעה היום הרשת, אין לדעת מהיכן יגיע השוכר הפוטנציאלי.
היום הרשתות החברתיות עובדות חזק מאד והשיטות הישנות קצת פחות עובדות.
תמיד עדיף לפנות לבעל מקצוע כמו מתווך או מנהל נכסים , ככה בטוח שתקבלו דייר טוב שעבר סינון קפדני.
תשובה | מספר משיבים משוקלל | אחוז |
---|---|---|
פייסבוק | 14.7 | 100 |
אתר ייעודי (יד2, ווין ווין וכו') | 14.7 | 100 |
לתלות שלט על הבית | 10.5 | 71.4 |
אינסטגרם | 5.5 | 37.5 |
לתלות שלטים נתלשים | 1.9 | 13.0 |
אחר | 1 | 6.9 |
עיתון מקומי | 0 | 0 |
תשובה | מספר משיבים | אחוז |
---|---|---|
פייסבוק | 53 | 100 |
אתר ייעודי (יד2, ווין ווין וכו') | 46 | 86.8 |
לתלות שלט על הבית | 40 | 75.5 |
אינסטגרם | 21 | 39.6 |
לתלות שלטים נתלשים | 14 | 26.4 |
אחר | 12 | 22.6 |
עיתון מקומי | 7 | 13.2 |
סכום מספר המשיבים הוא לא כמות המשיבים שענו מכיוון שכל מומחה יכל לבחר כמה תשובות נכונות בשאלה.
המידע המוצג כאן על "איפה לפרסם דירה להשכרה?" אינו מיועד להוות תחליף לייעוץ מקצועי, אלא למטרת העשרה בלבד. אתה לוקח אחריות מלאה על אופן שימושך במידע זה. עליך לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל תשובה אישית. אין לעשות שימוש מסחרי בתוכן ללא אישור בכתב. שימוש ללא אישור יהווה עילה לתביעה.