עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון שיאומי

כשהטלפון עולה בין 2,000-700 שקלים בלבד, אנחנו שואלים את עצמנו מתי שווה לתקן שיאומי ומתי כבר עדיף להחליף לאחד חדש. אז לפני שתגשו למעבדה, קראו כאן על תיקון שיאומי לפי תקלות, כמה יעלה תיקון שיאומי (בין 100 -700 ש''ח) ועוד טיפים נוספים שיגרמו לשיאומי להפסיק להיות שבר כלי


תיקון סוללת שיאומי

מכשיר שיאומי בלי סוללה הוא כמו יום הולדת בלי עוגה – מיותר. אז מהן הדרכים לזהות שיש לשיאומי שלכם בעיה בסוללה?

20 אחוז סוללה המכשיר נכבה באחוזי סוללה גבוהים (20 אחוז ויותר)

20 אחוז סוללה פריקת הטעינה מהירה מאוד (סוללה מלאה נגמרת בפחות מ-6 שעות)

20 אחוז סוללה סוללה נפוחה

20 אחוז סוללה טלפון לא נטען

מאה אחוז סוללה בכל המקרים הנ''ל הפתרון הוא להחליף סוללה. תיקון שיאומי כמו החלפת סוללה לוקח עד כשעה, בהנחה שיש את חלקי החילוף הנדרשים במעבדה.

 

שיאומי בטעינה

תיקון מצלמת שיאומי

תיקון מצלמה שבורה בשיאומי מתחלק לשני תיקונים, תיקון מצלמה קדמית ואחורית.

מצלמה של צלם מגנטים  תיקון מצלמה קדמית נדרש לרוב אחרי שהמסך של הנייד נשבר. התיקון במקרה הזה הוא להחליף את המסך הקדמי של המכשיר (בו נמצאת עדשת המצלמה שנפגעה).

מצלמה של צלם מגנטים תיקון מצלמה אחורית נדרש גם הוא לרוב אחרי נפילה ושבירה של מסך. תדעו שצריך תיקון שיאומי אם המצלמה לא נכנסת לפוקוס או שהמצלמה לא נדלקת כלל. במקרה של מצלמה אחורית שבורה נדרש תיקון של עדשת המצלמה או המצלמה עצמה – ותוכלו לדעת זאת רק אחרי בדיקה מקצועית במעבדת הסלולר.

 

מצלמה אחורית שיאומי

תיקון מסך שיאומי

מה התקלה המבאסת ביותר בטלפון מאז שנוסף לו מסך מגע? מסך שבור, אין בכלל ספק. כמו בתיקון מצלמה, גם תיקון מסך שיאומי מתחלק לשניים:

ללחוץ על כפתור בסמארטפון תיקון מסך אחורי שיאומי  - מזכיר קצת את ימי ה"פאנלים" של הפלאפונים הישנים. המסך האחורי מגיע כפאנל, שצריך פשוט לנתק את הברגים המחברים אותו בעדינות ולהחליפו. זו נחשבת תקלה זולה ופשוטה.

ללחוץ על כפתור בסמארטפון תיקון מסך קדמי שיאומי - תהליך מעט מסובך יותר. למרות שרוב מכשירי שיאומי הם זולים למדי, עדיין החלק היקר יותר במכשיר הוא מסך המגע שלו. טכנאי סלולר שונים מעידים שהחלפת מסך למכשירי שיאומי חייבת להיות החלפה למסך מקורי כדי לוודא שאין תקלות במכשיר, ולפעמים זול יותר לרכוש מכשיר חדש מאשר להחליף למסך מקורי חליפי. טענה זו מתייחסת בעיקר למכשירים היקרים יותר של שיאומי (כמו דגמי MII ו-POCO).

אם בכל זאת תרצו לתקן שיאומי ולהחליף לו מסך (למרות המחיר הגבוה), זה אפשרי בהחלט.

 

מסך שיאומי שבור

תיקון תקלות שמע בשיאומי

מוזר לחשוב על זה, אבל הפלאפון נוצר כדי להוציא ולהכניס שיחות. למרות שהפיצ'ר הזה כבר כמעט ז''ל בימינו, עדיין צריך לענות לשליח באיזה קומה אנחנו (או להצליח לשמוע הודעות קוליות בווצאפ).

רמקול שופר תיקון תקלת שמע בשיאומי כולל לרוב החלפת המיקרופון או הרמקול, ואורך כשעה במעבדה.


תיקון שקע טעינה בשיאומי

כבל טעינה, שקע טעינה בשונה ממכשירים אחרים, בשיאומי לרוב לא נדרש תיקון של שקע הטעינה ואם נמצאה בו בעיה (המטען לא מטעין את הפלאפון), אז בדרך כלל מטפלים בשקע הקיים.

עם זאת, הרבה פעמים כשמכשיר שיאומי לא מטעין, מתגלה בעיה בגשר המקשר בשיאומי. בעיה זו דומה לתקלה בשקע טעינה ובמקרה של תקלה בגשר המקשר פשוט מחליפים אותו.

 

תיקון שיאומי

תיקון קורוזיה שיאומי

בלי הרבה מים קורוזיה נוצרת בנייד אם הטלפון נפל למים, נרטב או פשוט צבר הרבה לחות בחלקים הפנימיים שלו. לא תמיד ניתן לבצע תיקון שיאומי עם קורוזיה, ובמקרה כזה המעבדה צריכה לבדוק אם המכשיר ניתן להצלה או לא.

במידה וכן, טכנאי הסלולר ינקה את הקורוזיה, יבחן את הקצרים שנוצרו בעקבות הרטיבות ויתקן נקודתית כל חיבור שנפגע. תיקון זה יכול לקחת בין שעה לשעתיים.


תיקון שיאומי מחיר

ריכזנו עבורכם טבלה של מחירי תיקון תקלות שונות בשיאומי, כדי שתוכלו להכריע אם כדאי לתקן או בכלל לקנות מכשיר חדש. המחירים כוללים מע''מ, חלקי חילוף ואת זמן עבודת טכנאי הסלולר:

תקלה

מחיר תיקון

מחיר תיקון סוללה שיאומי

250 -300 ש''ח

מחיר תיקון מצלמה שיאומי

 

100 -350 ש''ח

מחיר תיקון מסך שיאומי

350- 700 ש''ח

מחיר תיקון תקלות שמע בשיאומי

200 -350 ש''ח

מחיר תיקון שקע טעינה בשיאומי

100 -300 ש''ח

מחיר תיקון קורוזיה שיאומי

200 -450 ש''ח

 
מכשיר שיאומי תקול

מעבדות סלולר מומלצות לשיאומי

השיאומי הלך? לא בטוח. אם החלטתם לבצע תיקון שיאומי ולא לרכוש חדש, בטח תשמחו לשמוע שריכזנו פה רשימה של טכנאי סלולר מומלצים שיוכלו לתקן לכם כל תקלה בשיאומי. כל מעבדות הסלולר באתר מדורגות על ידי לקוחות קודמים כך שאנחנו ממליצים לדפדף בביקורות ולבחור בטכנאי שהכי התחברתם אליו. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי כדאי לתקן שיאומי?

ככלל, אנחנו ממליצים לתקן את המכשיר אם עלות התיקון קטנה מרבע מעלות המכשיר. זאת אומרת, מומלץ לתקן בעיות שמע בשיאומי, אך לא בטוח שכדאי לתקן מסך שבור. 

כמה עולה תיקון שיאומי?

מחירי תיקון שיאומי נעים בין 100-700 ש''ח. תוכלו למצוא בטיפ למעלה פירוט של המחירים לפי סוגי תקלות.

איך לשמור על שיאומי?

בדומה לשאר הניידים, הדרך הכי טובה לשמור עליהם היא לשים מגן על המסך הקדמי והאחורי של המכשיר. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק