מוקד מידרג: 1-700-707-233

קידוח בטון

נתחיל מהשורה התחתונה: בשיפוץ כללי, קבלן הבנייה יביא קבלני משנה לביצוע עבודות קידוח בטון וישקלל הכל במחיר. אם אתם עושים שיפוץ נקודתי, אתם אלה שתצרו את הקשר עם קבלן המשנה. לכן, וכדי לדעת ממה הצעת המחיר מורכבת ועל מה חשוב לעבור עם קבלן המשנה לפני העבודה עצמה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

קידוח בטון באמצעות מקדחה

קבלני בנייה מומלצים לקידוח בטון


מתי צריך קידוח בטון

מה משותף להתקנת מזגן, מכונת כביסה וממ"ד? כולם צריכים קידוח ביטון שיצור עבורם חורים גדולים בקירות. אותם חורים בקירות הם שלב הכרחי ליצירת תעלות שדרכן יעברו כבלים של חשמל או רשת וצינורות שיעבירו וינקזו מים.

קידוח בטון מתבצע בעזרת מקדח אליו מחוברת כוס משוננת המגיעה במספר קוטרים -  לפי עובי וסוג הקידוח שאתם צריכים.

כוכבית אם פניתם לבעל מקצוע והוא הציע לכם קידוח בטון ביהלום, שימו לב שמדובר באותה הפעולה כמו קידוח בטון. זוכרים את הכוס המשוננת? היא מצופה באבקת יהלום המונעת מהבטון לשבור את הכוס, ומאפשרת עבודה מדויקת ומוגמרת. ככה שאם הקבלן ביקש מכם תוספת תשלום על שימוש במקדח יהלום – מדובר בחאפר ותראו לו את הדלת החוצה.

 

מה בין ניסור לקידוח בטון

קידוח בטון נועד ליצור חורים עגולים בבטון, לרוב למטרת התקנת תעלות. לעומת זאת, ניסור בטון מיועד לחיתוך פתחים גדולים, בדגש על פתחים זוויתיים, והוא יותר מתאים ליצירת פתחים לשם התקנת דלתות וחלונות.

מכאן והלאה נדבר על קידוח בטון בלבד, אז אם אתם רוצים לקבל עוד מידע על ניסור בטון, תוכלו לקרוא על זה כאן.

קידוח בטון להחלפת צינור ניקוז למזגן

הכנות לעבודת קידוח בטון

אם תרצו לבצע את אחת העבודות עליהן פירטנו למעלה (קידוח חור למזגן, למכונת הכביסה וכו'), תוכלו לפנות ישירות לקבלן משנה המתמחה בקידוח בטון. אבל שימו לב, יש שני מצבים בהם עליכם להתייעץ עם קונסטרוקטור לפני עבודת קידוח בטון:

נקודה אם אין לכם תרשים של הבית ומידות הקיר עליו תתבצע פעולת הקידוח. 

נקודה כשמדובר בעבודת קידוח בטון מאסיבית - עבודות הדורשות קידוח מעל 12 צול, לדוגמה: לשם יצירת חור בו ייכנסו כבלים של כמה מכשירים שונים, יידרש אישור קונסטרוקטור.

למה קונסטרוקטור? לקונסטרקטור יש את ההכשרה למפות את המבנה ולהעריך סיכוני עבודה, ובנוסף הוא ייתן לכם רשימת הערות ודגשים למהלך העבודה עצמה. שימו לב, במהלך העבודה עצמה לא צריך מנהל בטיחות, אבל חובה ללכת לפי הנחיות הקונסטרוקטור במידה והן ניתנו.

אישור קונסטרוקטור לקידוח בטון

מחיר קידוח בטון

לפני שניגשים לעבודה, בואו נדבר על מחיר קידוח בטון.

מחיר מחיר קידוח חור בודד בבטון נע בין 450-600 ₪ למ"ר.

קבלני המשנה גובים מחיר או לפי מינימום קידוחים או על עצם ההגעה. המחיר מתבסס על מורכבות העבודה - עובי הקיר, קוטר החור שאתם מעוניינים לעשות והיקף העבודה. בדיוק בשביל זה, הצעד הבא יהיה קביעת פגישה עם קבלן המשנה איפה שהעבודה תתבצע. כדי לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר, הנה 2 נקודות חשובות שיש לעבור עליהן איתו:

נקודה מעבר על תשתיות - על קבלן המשנה לעבור על התשתיות ולוודא שעבודת קידוח הבטון לא פוגעת בהן. 

נקודה היקף העבודה - כמה חורים אתה מעוניינים שקבלן המשנה יקדח בבטון? אתם רוצים שהוא ייצור רק את התעלה? או שכבר יעביר בה את הכבלים הדרושים? רוצים שעל הדרך הוא גם יפנה חפצים מפריעים ופסולות בטון שנוצרה? כל אלה שאלות קריטיות לגיבוש הצעת המחיר, ויש להסדיר אותן לפני יום העבודה עצמו. 

כשרגע האמת יגיע ועבודת הקידוח תתחיל, עבודת הקידוח יכולה לנוע בין שעה למספר שעות, וכל הסיפור יהיה מאחוריכם אחרי יום עבודה אחד בלבד.

מחיר מחיר קידוח בטון כחלק ממספר עבודות מ-2 צול ועד 8 צול נע בין 120-750 ₪ בהתאמה.

שימו  לב שקיר סטנדרטי הוא בעובי 20-35 ס"מ וכל תוספת של 10 ס"מ לעובי הקיר תייקר את מחיר קידות הבטון בין 30-60 ₪.

קידוח בטון ביהלום במרפסת

מה משפיע על מחיר קידוח בטון?

נקודה כמות עבודות – עבודה הכוללת מספר קידוחי בטון תוזיל את העלות של כל עבודת קידוח, אבל במקרה של עבודת קידוח בטון אחת, המחיר לקידוח בטון יתייקר.

נקודה עובי הקיר - ככל שהבטון עבה יותר, מחיר עבודת קידוח הבטון תהיה גבוהה יותר בהתאמה.

נקודה מורכבות העבודה - ביצוע העבודה במקומות שקשה להגיע אליהם תייקר את העבודה בהתאמה. כך גם עבודות קידוח בטון בקומות גבוהות יותר יהיו יקרות יותר מעבודות בקומת קרקע.

נקודה חיבור חשמל - עבודת קידוח הבטון יכולה להתבצע עם חשמל תלת-פאזי בלבד. אם אין לכם תלת-פאזי, קבלן המשנה יצטרך לספק גנרטורים לביצוע העבודה. עדיף שהשכרת הגנרטורים תהיה דרך הקבלן עצמו, כיוון שהוא יכול להשיג גנרטורים במחיר מוזל יותר. 

נקודה פינוי פסולת בטון - עבודת קידוח הבטון משאירה פסולת בטון שצריך לפנות, חלק מקבלני המשנה כוללים את הפינוי בתשלום וחלקם גובים על כך מחיר נוסף.

פסולת בטון

קבלני משנה מומלצים לקידוח בטון

אחרי שהבנתם מה החלק שלכם בעבודת קידוח בטון ומהו החלק של הקבלן, נותר כעת למצוא את קבלן המשנה המתאים ביותר, שילווה אתכם בתהליך. לשם כך ריכזנו לכם רשימה של קבלני משנה המתמחים בקידוח בטון, ומדורגים על ידי לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם. בהצלחה.  


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר לקידוח בטון 4 צול?

מחיר לקידוח חור בקוטר 4 צול עבור קיר בטון נע בין 150-350 ₪.

האם אפשר לבצע קידוח בבטון מזויין?

כן, קידוח בטון היא פעולה המותאמת לכל סוג בטון, בין היתר לבטון מזויין. הפעולה מתאפשרת בגלל שזה קידוח בטון ביהלום, המקנה למקדח חוזק רב יותר מהחומר אותו הוא קודח.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק