מוקד מידרג: 1-700-707-233

גשר בשיניים - מחיר

מחיר גשר בשיניים נע בין 20,000-10,000 ₪, ומושפע משיטת היישור ומידת המורכבות של הטיפול. אז מה המחיר של גשר בשיניים רגיל מול  גשר שקוף? מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה? ומה עוד משפיע על מחיר גשר בשיניים? בדקנו בשבילכם את כל המידע, אז תנו חיוך - הכל לטובה

אורתודנטים מומלצים לגשר בשיניים


גשר בשיניים - מחיר

מחיר של גשר בשיניים הוא עניין קצת מורכב. כיום יש הרבה מאוד שיטות ליישור שיניים ולכל שיטה יש את טווח המחירים שלה. בנוסף, לכל אדם יש פה שונה, ורמת המורכבות של הטיפול משפיעה על המחיר. אבל עקרונית, עבור רוב האנשים, מחיר גשר בשיניים ינוע בין 20,000-10,000 ₪ לטיפול בשתי הלסתות במרפאה פרטית. זה טווח די גדול, אז עכשיו נפרק אותו.

 

אורתודנט מטפל באישה עם גשר בשיניים

גשר סמכים בשיניים - מחיר

גשר סמכים זה הגשר שכולנו מכירים עם הקוביות. התהליך כולל הדבקה של קוביות ממתכת על השיניים, ומתיחה של החוטים ביניהן בכל מפגש עם האורתודנט (פעם בחודש וחצי בערך). יישור באמצעות גשר בשיניים אורך בדרך כלל יותר משנה, ולכן הוא נחשב לשיטה איטית יותר, אבל גם זולה יותר. מחיר גשר בשיניים נע בין 12,000-10,000 ₪ לרוב הלקוחות, בהתאם לרמת המורכבות.

 

גשר בשיניים

גשר שקוף - מחיר

הרבה מאוד אנשים לא רוצים להדביק קוביות על השיניים כי זה בולט מאוד, ולהרבה זמן. לכן קיימות היום מגוון שיטות פחות בולטות ליישור שיניים, כאשר אלה השיטות העיקריות:

 


 

 

שן קשתיות שקופות (אינויזליין) 

יישור שיניים בקשתיות שקופות מאפשר ליישר את השיניים כמעט בלי שאף אחד ישים לב. אחרי סריקה של הפה שלכם, ניתנת לכם סדרה ארוכה של קשתיות. אתם צריכים להרכיב אותן לפי הסדר הנכון, ולהחליף קשתית כל מספר ימים קבוע, לפי הוראת האורתודנט. יש להרכיב את הקשתיות לאורך כל היממה, ולהסיר אותן רב בזמן אכילה, שתייה, עישון וצחצוח שיניים (או אם אתם מעבירים את הרצאת חייכם).

אינויזליין זו שיטה מהירה יותר משאר השיטות, אסתטית יותר ולכן היא גם יקרה יותר. מחיר אינויזליין נע בין 20,000-15,000 ₪ לטיפול מלא בשתי הלסתות, אבל יכול מאוד להשתנות בהתאם למורכבות. מעבר לזה שאינויזליין שקוף ואסתטי, הרבה יותר קל לשמור איתו על הגיינה של הפה בהשוואה לשיטות אחרות, ויותר חשוב - אפשר לאכול את כל הדברים שאסור לאכול עם גשר (אוכל דביק, קשה וכו').

שימו לב אינויזליין - רצוי ללכת למרפאה שמזמינה את הקשתיות ממעבדה בארץ. יש מרפאות שעובדות עם מעבדות בחו"ל, ואם תישבר לכם קשתית, יקח להן כמה שבועות טובים להחליף אותה.

 

השוואה בין אינויזליין לגשר בשיניים

 

שן גשר (כמעט) שקוף - חרסינה

אם אתם מחפשים פתרון קצת יותר פשוט וזול, אולי גשר שקוף הוא בשבילכם. גשר שקוף הוא ממש כמו גשר רגיל, רק שהסמכים (הקוביות) נראים לבנים ועשויים חרסינה. זה גשר קצת פחות בולט לעין, אך עדיין אפשר לראות את הסמכים, ובעיקר את חוטי המתכת ביניהם. גשר כזה יהיה רק קצת יותר יקר מגשר רגיל, אבל לא יעלה על 14,000 ₪.

 

אישה עם גשר שקוף בשיניים

 

שן גשר פנימי - גשר לינגואלי

עוד שיטה פחות בולטת ליישור שיניים כוללת שימוש בגשר פנימי - גשר שמתקינים בצד הפנימי של השיניים ולא החיצוני. עדיין ניתן להבחין בו, אבל פחות, ובכל התמונות אתם תהיו עם החיוך הרגיל שלכם. זה בדרך כלל הפתרון הכי איטי מכל השיטות, אבל הוא יותר יפה אסתטית, ודורש פחות התעסקות בהשוואה לקשתיות שקופות שצריך להסיר ולהחזיר לאורך היום. מחיר גשר פנימי גבוה יותר מכל השיטות, ומתחיל ב-20,000 ₪, ויכול להגיע עד 35,000 ₪ ואף יותר.

כדאי שתדעו - כל השיטות ליישור שיניים משפיעות על הדיבור לזמן קצר, ולגשר פנימי יהיה לכם קצת יותר קשה להתרגל.

 

גשר פנימי בשיניים - גשר לינגואלי

מחיר גשר בשיניים - עלויות נוספות

לפני שאתם סוגרים עם אורתודנט, יש 3 דברים שכדאי שתדעו בקשר למחיר גשר בשיניים:

שקל הגיינת פה - לפני ששמים גשר בשיניים, הפה צריך להיות בריא לחלוטין. אם הפה שלכם זקוק למספר טיפולים, כדאי שתקחו גם אותם בחשבון.

שקל לא כלול - מרפאות אורתודנטיות רבות יתנו לכם הצעת מחיר, ועם התקדמות הטיפול תגלו שיש הרבה "זה לא כלול". זה יכול להיות קצת מתסכל. לכן חשוב לברר מראש שהכל כלול. לדוגמה, האם המחיר כולל צילום שיניים התחלתי, או פלטה לרטנציה וקיבוע בסוף.

שקל פגישת ייעוץ - רוב האורתודנטים גובים 300-200 ₪ לפגישת הייעוץ ההתחלתית, ואז מקזזים אותה ממחיר הטיפול (אם בחרתם להמשיך איתם).


אורתודנטים מומלצים לגשר בשיניים

חשוב לנו להדגיש - כדאי ללכת רק לאורתודנט מומחה. בישראל, הרבה רופאי שיניים מבצעים טיפולי אורתודונטיה, אבל רק אורתודנטים מומחים מקבלים הכשרה ייעודית של 4-3 שנים. אל תתפשרו על זה! מעבר לזה, מחיר גשר בשיניים הוא לא קטן, ולכן עדיף ללכת לאורתודנט טוב עם המלצות. ריכזנו לכם רשימה של אורתודנטים מומלצים לגשר בשיניים, המדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה גשר בשיניים?

זה תלוי בסוג הגשר. גשר 'קוביות' רגיל יעלה 12,000-10,000 ₪ (לא כולל מקרים מורכבים, כמובן).

כמה עולה גשר שקוף?

יש 2 סוגים של גשר שקוף:

1. גשר חרסינה - ה'קוביות' שלו שקופות-לבנות, ולכן הוא פחות בולט. עדיין אפשר לראות את החוטים שעוברים בין 'הקוביות'. הוא יעלה בערך 14,000-12,000 ₪ (לא כולל מקרים מורכבים).

2. קשתיות שקופות - יישור שיניים שקוף ללא קוביות שמדביקים על השיניים. במקום הקוביות, מיישרים את השיניים עם קשתיות שקופות שאפשר להרכיב ולהסיר באופן עצמאי. גשר כזה עולה בדרך כלל 20,000-15,000 ₪ (לא כולל מקרים מורכבים).

כמה עולה גשר בשיניים רק למעלה?

בדרך כלל האורתודנט ירצה לתת לכם טיפול מלא ואם כבר מיישרים את הפה - אז עד הסוף, וכמו שצריך. אבל יש מקרים שבהם מיישרים רק לסת אחת וזה יעלה לכם 9,000-6,000 ₪ ברוב השיטות.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק