מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, הסביר והראה מה שצריך, היה הגון ובמחיר הולם.
טיפול בתקלה בכריות אוויר שהופיעה במחשב רכב מיצובישי אאוטלנדר.
היה מצוין!
טיפול תקופתי לרכב מסוג פיג'ו 2008 כולל בדיקת מחשב לאיתור תקלה בעקבות נורה שנדלקה והחלפת פלאגים.
הם מעולים, קיבלו אותי מיד כשהגעתי, נתנו יחס מעולה והייתי מאוד מרוצה!
טיפול 120,000 כולל החלפת רצועות, תיקון נזילת שמן, מעבר ותיקון על כל תקלות מחשב לרכב מסוג סקודה אוקטביה.
דוד היה מקצועי, עשה אחלה עבודה, נתן שירות טלפוני, גם בוואטסאפ וגם במקום ונתן לנו הרבה פתרונות חלופיים.
בדיקת רכב חדש לאחר קניה מיד שניה מסוכנות, טיפול בתקלות מחשב רכב וניסיון לתקן תקלה של מערכת האיתות.
התקשורת עם אלכס היתה ללא רבב, המקום נעים ונקי וכשלא הצליחו לפתור את תקלת האיתות - המליץ על מוסך יצרן ולא חייב אותי על העבודה. מושלם. אחזור בוודאות.
בדיקת תקלה במחשב, טיפול והחלפת בלמים לרכב מחברת מאזדה 3 שנתון 2011.
הייתה נורת מנוע שנדלקה ברכב וכבתה. הלכתי למוסך, הוא בדק את המחשב רכב והיה רשום שם שמערכת הABS לא מתקשרת עם המחשב. בסוף הוא אמר לי שאפשר להתעלם מזה ושאם זה חוזר לחזור אליו. מה שקרה בדרך חזרה מהמוסך זה שהייתה בלימת חירום ברכב לפניי והרכב שלי לא בלם טוב והלך לי הרכב. הוא אדם מאוד נחמד, אבל נראה לי שהוא לא התייחס נכון למחשב. הוא היה חייב לוודא שמערכת עובדת ולא לתת לי לצאת משם. לטענתו, אם היתה תקלה בבלמים היתה מופיעה נורת אזהרה. יתכן שאני טועה וזה לא היה באשמתו. אני לא רוצה לגרום לו נזק. מעבר לזה המחיר שלו היה סביר בעיניי.
טיפול תקופתי, 80,000 ק"מ ברכב מסוג יונדאי i30cw. שכלל החלפת פילטרים, שמן ברקס, שמן מנוע, החלפת נוריות ברכב, בדיקת נורית תקלת מנוע, איפוס באמצעות מחשב ושיפוץ יחידת הגה.
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
טיפול ברכב מסוג סקודה אוקטביה, שכלל בדיקת תקלה, תיקון בהגדרות המחשב של הרכב והחלפת משאבת מים.
השירות היה מאוד אדיב והוא אמר יש אחריות. לאחר שסיימנו אצלו ראינו שלא הכל נפתר ובהמשך חזרנו אליו. הוא אמר שיכול להיות שיש תקלה נוספת, שלא קשורה לטיפול הקודם ושצריך להזמין חלקים שאין לו. כרגע החלטנו לא להמשיך עם הטיפול.
הטיפול השנתי השוטף בוצע לשביעות רצוני ואף עלותו היתה סבירה. בהחלט הייתי ממליצה עליו בנוגע לסוג זה של טיפול. באשר לתקלת מחשב שהופיע על לוח המחוונים - הטיפול לא היה מספק. אמנם רצון טוב היה למנהל המוסך, אולם לא היו לו את המכשירים המתאימים על מנת להצביע בוודאות על ה"רכיב הפגום". על מנת לקבל תשובה מקצועית ומלאה הייתי צריכה לפנות למוסך מורשה של סובארו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.