מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מאוד מקצועי והייתי מרוצה ממנו מאוד.
תיקון מאוורר וכרטיס פיקוד אלקטרוני למקרר של חברת אלקטרה.
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה מצוין, מקצועי, אמין, אדיב, שירותי ונחמד. לא התאכזבתי.
זאב היה ממש בסדר ונחמד. הוא הגיע והחליף את "המוח של המקרר", כך הוא קרא לזה. המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל זה לא קשור אליו משום שהחלק שהחליף היה יקר.
הוא היה מקסים, אדיב, שירותי ומקצועי. מומלץ.
תיקון מקרר של חברת אלקטרה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
קודם כל - ממש גבר, באמת ממש אחלה. נכוותי בעבר מהרבה בעלי מקצוע, כשהגיע ובדק את התקלה הוא הגיע מהר מאוד לבעיה, בהתחלה הייתי קצת סקפטי אבל מאז המקרר עובד בובה והכל פיקס. המחיר היה הוגן. בסך הכל ממש על הכיפאק.
הוא היה ממש סבבה, הוא הגיע פעמיים, בפעם הראשונה הוא לקח את הכרטיס ותיקן ולאחר שעתיים הגיע והתקין אותו, הוא היה מהיר, הסביר כל מה שצריך ונתן כמה אלטרנטיבות, היה ממש סבבה.
בעל מקצוע נחמד מאוד, עמד בזמנים שקבענו, הגון והוגן במחיר, יחס ממש טוב ללקוח, אנושי, הסביר לנו הכול ועשה עבודה טובה מאוד. אני מרוצה וממליצה בחום.
תיקון תרמוסטט וכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אלקטרה, כולל הפשרת קרח מעל גוף החימום.
מרוצה מאד! המקרר הפסיק לקרר מסיבה כלשהי, אבי אבחן את הבעיה, עבד עד מאוחר ביום שישי וחזר בערב חג לסיים את העבודה. הוא הסביר כל מהלך וכל דבר והמחיר היה סביר.
היה בסדר גמור, הכל עשר, אין לי מילה רעה. הוא ממש בחור טוב ומבחינתי מגיע לו הדירוג המקסימלי בהכל, היה מצוין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.