מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 359 חוות דעת רלוונטיות
היה מאוד נחמד!
הוא היה מצוין.
היה מצוין, הוא תיקן והכל היה סבבה.
הוא היה מאוד אדיב, תיקן את זה מהר ובצורה מאוד מאוד טובה. אני באמת מאוד מרוצה ממנו.
הוא אחלה, היה חבל על הזמן, אין דברים כאלה. המקרר קפא והבנתי לבד מה קורה שם אבל לא ידעתי מה הגורם לזה ולכן התייעצתי איתו טלפונית. הוא הסביר לי איך אני יכולה לבדוק אם מה שחשבתי באמת נכון, ובנוסף אמר שאני יכולה להפשיר לבד את המקרר למרות שזה ייקח הרבה זמן. אמר שזה ייקח לו חצי שעה אבל בכל מקרה נתן לי את האפשרות להחליט בעצמי האם להזמין אותו. החלטתי שכן וכשהגיע הוא נתן שתי סיבות אפשריות לקפיאת המקרר. אמר שאם התקלה היא בכרטיס זה יקרה שוב וגם הוא יבוא שוב לתקן, הבטיח להחזיר את הכרטיס המתוקן תוך כמה שעות. זה קרה שוב והוא קפץ אליי בבוקר של ערב חג, כבר בשבע וחצי בבוקר הוא היה אצלי, תיקן ותוך שעתיים החזיר את הכרטיס מתוקן. על כל ההסברים אני נותנת לו עשר, הוא עמד בדיוק במה שאמר וזה מה שאני מצפה מבעל מקצוע.
הוא הגיע פעם ראשונה ואמר שהמדחס במקרר לא טוב, כמעט זרקתי את המקרר, הזמנתי אותו שוב כי רק המקפיא לא עבד ובסוף ראה שהבעיה רק בכרטיס. בסוף הוא תיקן את הבעיה והכל היה טוב.
היינו מאוד מרוצים!
הוא בחור מאוד מקצועי ופתר את הבעיה.
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה. הגיע בהתראה קצרה עוד באותו הערב.
הם עשו הכול כדי שלא אצטרך להחליף את הכרטיס וכדי שזה יעלה כמה שפחות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.