מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 257 חוות דעת רלוונטיות
היה מאה אחוז!
היה מעולה! הגיע ביום שישי לאחר התראה קצרה מאוד. הגיע בזמן שנקבע. היחס היה אדיב וישר, עשה עבודה מעולה. ממליצה עליו בחום.
היה מקסים! תא ההקפאה של המקרר לא הקפיא. הוסיף גז ואמר שכנראה אין דליפה באזור שניתן לתיקון ויש אזור שאם בו נמצאת הנזילה אין אפשרות לתקן. כשלמחרת חזרה התקלה התווכחתי איתו ואז החזיר את התשלום. הזמנתי טכנאי שרות של חברת אמנה. הטכנאי אמר את אותם הדברים. התקשרתי לאליאס, התנצלתי והחזרתי את התשלום. לסיכום היה אדיב ומנומס, הגיע בזמן ועשה את הפעולות הנכונות מבחינה מקצועית. ציון סופי עשר.
הוא מקסים, הוא היה כן, הוא היה יעיל ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
היה אחלה! זאב מקסים, סבלני ושירותי.
היה בסדר, ואני מרוצה! בנוסף ציין שיש חשש שהתיקון לא יחזיק מכיוון שהמקרר יחסית ישן (בן 24 שנה). הפתרון אמנם עזר, אבל החלטנו שנחליף מקרר כדי להימנע מהפתעות בעתיד.
הוא היה מצוין, חזר במשך 3 פעמים עד שהבעיה נפתרה.
הוא היה מעולה, מותק של בן אדם. אין מילים!
חוויה מצוינת. היה אדיב, סימפתי, אמפתי ודייקן. יש לי שביעות רצון מלאה גם מהטיפול וגם מההתעניינות אחר כך שהכל עובד.
המקרר הפסיק לעבוד והוא הגיע, טיפל והסביר שזה לא יחזיק הרבה זמן ושאצטרך לקנות מקרר חדש. הוא היה סבבה לגמרה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.