מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
אני לא הייתי מרוצה! המקפיא לא תוקן והגיע לתיקון למרות שידע שיש בעיה לתקן בגלל האחריות. הוא בא לתיקון מקרר LG המקפיא לא מקפיא טוב, הגיע לתיקון לאחר שקיבל פרטים מדויקים על מהות התקלה, הגיע לתיקון אמר לי שהוא ניקה משהו והמקפיא עכשיו תקין, אבל צריך לבדוק לחצים במדחס אבל הוא לא יכול לבדוק מכיוון שזה יבטל את האחריות, לא ברור לי למה הוא הגיע וגבה תשלום אם הוא ידע שהוא לא יכול לטפל כראוי מכיוון שזה מבטל את האחריות, שורה תחתונה המקפיא לא תוקן.
היה סבבה לגמרי! נדיר הציע למלא גז, כרגע הכל תקין.
הייתי מאוד מרוצה! מקפיא של מקרר LG הפסיק לעבוד. אלכס פתח את כל החלק האחורי, חיפש את מקור הבעיה ושלל מספר בעיות. בסופו של דבר הבין שכנראה שיש דליפה של גז באחד הצינורות הפנימיים, הוא הציע לתקן אבל אמר שאי אפשר לדעת כמה זמן זה יחזיק מעמד. לאחר חשיבה החלטנו לעזוב את זה ולקנות מקרר חדש. אלכס היה שירותי, אדיב, שמח לייעץ ולהסביר על יתרונות וחסרונות של כל מיני מקררים ששאלנו אותו עליהם. שילמנו רק על הבדיקה.
אליאס הגיע בדיוק מתי שאמר והוא בחור מקצועי ואמין.
לא נתקלתי בבעל מקצוע שכזה, הלוואי שכולם יהיו כמוהו! אלרועי הגיע תוך זמן קצר והיה אדיב, סבלני ומקצועי. נוסף לכך יום למחרת הוא יצר קשר טלפוני על מנת לבדוק שאכן הכל תקין. מומלץ מאוד!
הוא עשה עבודה מצוינת, היה מקצועי, הגיע בזמן והכל טוב.
המקרר מאוד ותיק, הוא אמר שלא שווה לתקן אותו.
הוא היה אחלה. יסודי, שירותי ומקצועי מאוד.
שינוי טמפרטורות במקפיא ובדיקת חיבורים במקרר של חברת LG.
השירות היה מעולה, הוא הראה כל מה שעשה וסידר מה שהיה צריך. בנוסף הוא נתן טיפים בחינם על איך לשמר את המקרר בצורה הנכונה.
אלעד הוא בחור מקסים, חביב ותמיד עם חיוך! התרשמתי שיש לו הרבה ידע ושירות מעולה. למחרת הוא גם דאג ליצור איתי קשר ולבדוק שהכל בסדר, הוא איכותי, מבין מה הוא עושה והייתה לי הזכות שהוא הגיע אליי. הוא הגיע בגלל תקלה במדחס של המקפיא, בדק אותו, ניסה לתקן ועדכן שהמדחס שבק חיים. אבל הסביר לי שבגלל שהמקרר של חברת LG יש ביטוח וכדאי לי מבחינת המחיר להזמין דרכם את התיקון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.