מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 425 חוות דעת רלוונטיות
אני לא הייתי מרוצה! המקפיא לא תוקן והגיע לתיקון למרות שידע שיש בעיה לתקן בגלל האחריות. הוא בא לתיקון מקרר LG המקפיא לא מקפיא טוב, הגיע לתיקון לאחר שקיבל פרטים מדויקים על מהות התקלה, הגיע לתיקון אמר לי שהוא ניקה משהו והמקפיא עכשיו תקין, אבל צריך לבדוק לחצים במדחס אבל הוא לא יכול לבדוק מכיוון שזה יבטל את האחריות, לא ברור לי למה הוא הגיע וגבה תשלום אם הוא ידע שהוא לא יכול לטפל כראוי מכיוון שזה מבטל את האחריות, שורה תחתונה המקפיא לא תוקן.
היה סבבה לגמרי! נדיר הציע למלא גז, כרגע הכל תקין.
היה פיקס! הוא עשה עבודה מצוינת.
אימי עדכנה אותי שנתקעה עם תא קירור שלא עובד במקרר LG שלה בשעה 17:30 - יניב סובב את הרכב מדרכו הביתה והיה אצלה לפני 18! עשה כמה בדיקות ועזר למאוורר לחזור לעבודה תקינה. אחלה של שירות מכל הבחינות - אמא עדכנה שהיה מקסים! שירות מצוין!
הוא אמר לי מראש שכנראה הבעיה היא המאייד והיה הגון בהחלט. הוא הגיע, הזיז את המקרר, פתח, הסתכל, ראה שאין מה לעשות וצריך להזמין את השירות של החברה.
ביקור לבדיקה של מקרר LG לשלילת הגורם להקפצת מפסק הפחת.
הייתי מרוצה מאוד. הוא דייקן, מסביר פנים ומקצועי. יניב בדק גם את המקפיא. הסביר לי על מהות התקלה והמליץ על המשך טיפול בבעיה.
הייתי מאוד מרוצה! מקפיא של מקרר LG הפסיק לעבוד. אלכס פתח את כל החלק האחורי, חיפש את מקור הבעיה ושלל מספר בעיות. בסופו של דבר הבין שכנראה שיש דליפה של גז באחד הצינורות הפנימיים, הוא הציע לתקן אבל אמר שאי אפשר לדעת כמה זמן זה יחזיק מעמד. לאחר חשיבה החלטנו לעזוב את זה ולקנות מקרר חדש. אלכס היה שירותי, אדיב, שמח לייעץ ולהסביר על יתרונות וחסרונות של כל מיני מקררים ששאלנו אותו עליהם. שילמנו רק על הבדיקה.
היה בסדר!
הוא אמר שאין טעם לתקן את המקרר כי המדחס הלך ולכן אני צריך לקנות מקרר חדש.
היה מקסים! יוסי בדק את המקרר, הבעיה הייתה במדחס. הוא אמר לנו שיש עדיין אחריות של החברה ולכן צריך לפנות אליהם. כך עשינו, ואכן הגיעו מהחברה והחליפו את המדחס. אני רוצה להודות ליוסי מאוד על האמינות ועל היחס המדהים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.